کارخانه سیمان كرمان

کارخانه سیمان كرمان به عنوان اوّلین توليد کننده سیمان در منطقه جنوب شرق کشور انواع مختلف سیمان را توليد مي كند و از جهت تنوع توليد و كيفيت محصول در صدر جدول تولیدکنندگان سیمان کشور مي باشد.

دراین کارخانه انواع مختلف سیمان پرتلند نوع دو ، نوع پنج ، نوع پوزولانی ، سیمان چاه نفت کلاس G و سیمان های خاص با توجه به تقاضا و نیاز مشتری توليد مي شود.

کارخانه سیمان کرمان از محدود کارخانه هایی است که قابلیت تولید سیمان های خاص از جمله سیمان چاه نفت کلاس G، سیمان های با مقاومت فشاری بسیار بالا و کم آلکالی را دارد.  مقاومت فشاری محصولات کارخانه همواره بالاتر از حد استاندارد بوده به طوریکه کیفیت محصولات همواره در طول ۴۰ سال قدمت کارخانه مورد تقدیر و تمجید مصرف کنندگان و مشتریان بوده است. محصولات کارخانه از جمله سیمان تيپ دو ، تيپ پنج و پوزولانی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران بوده و سیمان چاه نفت براساس استاندارد API امريكا توليد مي شود و سیمان های خاص دیگر براي پروژه های مهم و با توجه به خواص مورد نیاز در بتن و تقاضای مشتریان توليد و عرضه مي شود.

صورت فروش سیمان کرمان

سیمان کرمان سومین ماه گزارش خود را زده و در اسفند با فروش خوب ۱۴۴ میلیارد ریالی مواجه بود سهم در بهمن ماه ۱۱۶ میلیارد ریال فروش زده است در دی ۱۱۶ میلیارد ریال فروش زده است و ۳۷۷ میلیارد ریال فروش ۳ماهه زده است. سیمان کرمان در مدت مشابه سال قبل در ۳ ماهه ۲۸۸ میلیارد ریال بوده و پیشرفت خوبی داشته است.

 

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

برای دریافت کد بورسی روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید:

کد بورسی ( کد بورس ) - دریافت کد بورسی رایگان و غیر حضوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *