خگستر – گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو

خگستر از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۳/۶/۹/۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر می رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر ناشي از تحرکات مثبت بازار سرمايه و روند عرضه و تقاضا مي باشد.

کخاک – صنایع خاک چینی ایران

افزایش سرمایه در #کخاک پیرو تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده
مورخ ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ مبنی بر تصویب افزایش سرمایه از مبلغ ۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور تامين مالي بخشي از مخارج احداث خط توليد انواع بلوک و پانل سبک گازي و ملات خشک ، هیئت مدیره در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از مبلغ ۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور تامين مالي بخشي از مخارج سرمايه اي احداث خط توليد انواع بلوک و پانل سبک گازي و ملات خشک اقدام نماید.

دالبر – البرزدارو

#دالبر افزایش سرمایه را ثبت کرد … بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۹۳۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۸۶۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۹۳۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *