ارزش بازار گروه دارویی سبحان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۲ هزار و ۷۲۴ میلیارد و ۳۲۴ میلون ریال به ۱۳ هزار و ۶۳۶میلیارد و ۶۹۴ میلیون ریال رسید.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، گروه دارویی سبحان با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه دارویی سبحان با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳ هزار و ۴۴۲ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۰ هزار و ۹۱۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۹ میلیون ریال به ۳ هزار و ۴۴۲ میلیارد و ۸۹۹ میلیون ریال رسید. ارزش بازار گروه دارویی سبحان نیز با افزایش ۲ هزار و ۷۲۴ میلیارد و ۳۲۴ میلیون ریال معادل ۱۳ هزار و ۶۳۶ میلیارد و ۶۹۴ میلیون ریال محاسبه شد.

گروه دارویی سبحان طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۹ میلیون ریال خریداری کرد.

دسبحا” در این دوره فروشنده سهام هیچ شرکت بورسی نبود.

پایگاه خبری بازار سرمایه

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *