بورس اوراق بهادار

کپرور

کپرور در فروردین با فروش ۷۵ میلیارد ریالی مواجه بود با توجه به قطعي نبودن صورت وضعيت فروردين ماه ۹۸، در صورتيکه صورتحساب صادره از سوي شرکت سهامي ذوب آهن اصفهان حاوي تغييراتي در نرخ و مبلغ فروش کنسانتره ذغالسنگ باشد، تغييرات در گزارش فعاليت ماهانه ماه آتي اعمال خواهد شد. در مورد فروش این شرکت اسفند ۱۵۶ میلیارد ریال فروش زده و نرخ فروش ۱۰,۸۸۹,۵۰۰ ریال بود . تولید خوبی داشته ولی فروش نداشته در فروردین نرخ فروش ۱۰,۹۱۵,۷۴۸ ریال است .مدت مشابه قبل این عدد ۲۷ میلیارد ریال بوده است.

افق کوروش

افق کوروش در فروردین ۴۳۷۵ میلیارد ریال درآمد داشت وبرای یک ماه نیمه تعطیل بد نیست . در سال قبل میانگین درامد ۱۰ ماهه افق کوروش ۴۰۱۳ میلیارد ریال بود در بهمن و اسفند رشد خوبی داشت .باید گزارش ماه بعد افق را دید.

پاکشو

پاکشو مدیرمالی شرکت گروه صنعتی پاکشو تصریح کرد: وضعیت اقتصادی کشور به گونه‌ای است که شرکت‌های فروشنده محصولات نهایی در وضعیت بهتری قرار دارند؛ زیرا به علت بالا رفتن نرخ ارز، واردات مثل گذشته به صرفه نیست. بنابراین پیش‌بینی می‌شود که فروش شرکت برای سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد. پرتوی ادامه داد: سود عملیاتی شرکت برای سال گذشته حدود ۲۶۰ میلیارد تومان بوده که با افزودن سود سرمایه‌گذاری این رقم به بالای ۳۰۰ میلیارد تومان می‌رسد. انتظار می‌رود که شرکت در سال جاری از رشد خوبی در سود برخوردار شود. وی با اشاره به اینکه کمتر از ۱۰ درصد از محصولات پودر و مایعات شرکت صادر می‌شود.

بالاس

بالاس هنوز در حال دادن گزارش های قدیمی است در بهمن ماه با درآمد ۱۶۹ میلیارد ریالی مواجه بوده و رشد کرد و جمع درامد تا ۱۱ ماهه ۱۳۵۵ میلیارد ریال شده است و این عدد در مدت مشابه ۲۱۷۴ میلیارد ریال بوده است واقعا این شرکت در دادن اطلاعات کمی کند و ضعیف عمل میکند.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *