چدن

برنده شدن شرکت تولیدی چدن سازان و اعلام رسمی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان برای حمل حدود ۶۴۴۸ تن در این مرحله شرکت در مزایده غلتک های مستعمل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان و اعلام رسمی شرکت مزبور جهت برنامه ریزی حمل و پرداخت وجه حدود ۶۴۴۸ تن با توافق طرفین که موضوع آن در بند ۷-۴ گزارش تفسیری ۹ ماهه افشاء شده بود. شایان ذکر است مزایده مزبور در سال ۱۳۹۷ ابطال و در سال جاری مجدداً برگزار گردید.

غچین

غچین در فروردین با فروش نه خیلی خوب ۷۹ میلیارد ریالی مواجه شد نرخ فروش ۱۳۲,۸۹۷,۴۷۹ ریال است . اسفند پ ۲۷۶ میلیارد ریال درامد داشته و عدد بسیار خوبی را ثبت کرده است . در بهمن این عدد ۱۲۶ میلیارد ریال بوده و جمعا۱۰ ماهه ۱۳۸۸ میلیارد ریال فروش داشته که عدد خوبی است در مدت مشابه سال قبل این عدد ۵۴۷ میلیارد ریال بود و تحولات خوبی را دارد.

سفارس

سفارس شفاف سازی زده و قبل از هرچیز باید تشکر کرد که حداقل حوصله به خرج دادند و سوالات را به تفصیل پاسخ گفتند (برادر ستران یاد بگیر) /سفارس در مورد سخاش گفته صادرات ۸ هزار تنی ریالی داشته به افغانستان و پاکستان / سنیر را گفته سال قبل ۱۹ هزارتن کلینکر و ۳۴ هزارتن سیمان به قطر کویت امارات عمان و کره داشته است / در مورد ارزش جایگزینی گفته است هر تن سیمان بین ۱۰۰ تا ۱۳۰ دلار سرمایه گذاری لازم دارد / سیمان العماره ۹۵% پیشرفت کار دارد / بحث فروش دارایی نیز مطرح است.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *