چکاپا

چکاپا روزهای خاصی را دارد. کاغذ به این وضعیت رسیده و شرایط خاص است. چکاپا آبان ماه ۳۶۱ میلیارد ریال فروش زده بود و در آذر در اولین ماه سال مالی خود ۳۳۴ میلیارد ریال فروش زده است .

نرخ خمير ويرجين۶۳,۰۲۹,۵۸۳ ریال و نرخ رول فلوتينگ نیز ۴۷,۲۳۱,۸۴۴ریال بوده است .در دی این عدد همان حوالی بود و ۳۲۱ میلیارد ریال فروش زده است در بهمن نیز ۳۲۵ میلیارد ریال فروش زده و اسفند به فروش ۳۳۴ میلیارد ریالی رسیده در اسفند نیز فروش ۲۸۲ ملیارد ریال شده و کمی افت کرده و توضیح داده است بدليل تأخير در ديافت کوتاژهاي صادراتي فروردين ماه از گمرک و ابهام در ميزان آن باعث تعويق گزارش شد که به محظ دريافت اطلاعات فوق گزارش مذکور ارسال گرديد.

ضمنأ در فروردين ماه بدليل تعطيلات نوروزي و همچنين بسته شدن راه هاي مواصلاتي به دليل سيل، بارگيري ها با مشکلاتي مواجه گرديد که در ارديبهشت ماه جبران خواهد شد. جمع فروش چکاپا  ۱۵۹۷ میلیارد ریال شده است. در بهمن نرخ خمير ويرجين ۶۹,۱۱۹,۴۱۱ ریال و نرخ رول سفید نیز ۸۶,۵۸۷,۰۹۲ ریال بوده است . در اسفند نرخ خمير ويرجين ۶۹,۳۱۹,۶۳۲ریال و نرخ رول سفید نیز ۸۵,۵۲۹,۶۶۹ ریال شده است در فروردین نرخ خمير ويرجين ۶۹,۶۰۸,۶۹۶ ریال و نرخ رول سفید نیز ۸۶,۱۳۴,۳۴۸ ریال شده فروش مدت مشابه سال قبل ۹۳۴ نیلیارد ریال است که پیشرفت خوبی داشته است.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

برای دریافت کد بورسی روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید:

کد بورسی ( کد بورس ) - دریافت کد بورسی رایگان و غیر حضوری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *