فلوله

فلوله در ۱۲ ماهه به سود ۳۰ ریالی رسیده در حالی که ۹ ماهه ۳۶ ریال سود محقق کرده بود سهم در ۶ ماهه ۲۰ ریال سود ساخته بوده ولی در ۳ ماهه ۱۶ ریال زیان داشت. با هم کمی به جزیات می پردازیم ببنیم گیر شرکت کجاست.

سهم ۳ ماهه ۶۴ میلیارد ریال سود عملیاتی داشته در ۶ ماهه به ۱۲۵ میلیارد ریال رسیده و ۹ ماهه نیز ۲۰۴ میلیارد ریال شد و ۱۲ ماهه ۳۰۱ میلیارد ریال یعنی عملکرد بسیار قوی در حوزه عملیاتی . ولی ناگهان شاهدیم در ۳ ماهه چهارم هزینه های مالی ۱۲۶ میلیارد ریال رشد کرده و زحمت سود عملیاتی را برباد میدهد . از نظر عملیاتی گزارش خوبی است ولی در مجموع در روند سودآوری موفق نبوده است.

دیران

دیران در ۱۲ ماهه با سرمایه جدید ۱۳۴ ریال را محقق کرد دقت کنید ۹ ماهه با سرمایه قدیم ۱۲۶ ریال را محقق کرد و پیشرفت خوبی داشته . سهم در ۶ ماهه ۱۶۲ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۲۷ میلیارد ریال سود خالص داشته است .در ۹ماهه سود عملیاتی بدون تغییر خاصی ۱۷۲ و با کنترل هزینه های مالی سود خالص ۳۷ میلیارد ریال شد در ۱۲ ماهه سود عملیاتی با رشد چشم گیر ۳۱۱ میلیارد ریال شده و سود خالص نیز ۷۰ میلیارد ریال شده و ۳ ماهه چهارم خوبی داشته است.

پسهند

پسهند در ۱۲ماهه تلفیقی ۲۱۶ ریال و در سود اصلی ۲۲۰ ریال محقق کرده است ۱۳۸ ریال را ۹ماهه محقق کرده بود . سهم در ۶ ماهه در نهایت ۶۰ ریال را محقق کرده است . سهم در ۳ ماهه ابتدای سال ۲۶ ریال را محقق کرده بود . روند عملیاتی در سال ۹۷ خطی پیش می رود در ۶ ماهه کمی سود غیرعملیاتی به شرکت کمک کرده است ولی به هر حال در ۶ ماهه ۲۴ میلیارد ریال و در ۹ ماهه ۴۶ میلیارد ریال و ۱۲ ماهه با رشدی بهتر ۷۴ میلیارد ریال سود عملیاتی داشته و اتفاق خوبی در ۳ ماهه چهارم است.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

برای دریافت کد بورسی روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید:

کد بورسی ( کد بورس ) - دریافت کد بورسی رایگان و غیر حضوری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *