شاراک

شاراک دریک گزارش خوب در ۱۲ماهه در تلفیقی ۱۵۴۷ ریال محقق کرده است و در سود اصلی این عدد ۱۵۴۶ ریال بوده است . شاراک در ۹ ماهه ۱۱۳۲ ریال محقق کرده که به نظر کمی در بهای تمام شده رشد دارد . سهم ۶ ماهه ۷۹۵ و در ۳ ماهه ۲۱۱ ریال سود محقق کرده است نقش سود غیرعملیاتی پررنگ است ولی نه انقدری که سود عملیاتی نقش دارد سهم در ۳ ماهه اول ۹۵۱۸ میلیارد ریال فروش ، ۱۶۳۵ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۱۶۹۹ میلیارد ریال سود خالص .

شاراک در ۶ ماهه ۲۲۰۱۳ میلیارد ریال فروش ، ۶۶۰۳ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۶۳۸۹ میلیارد ریال سود خالص دارد . در ۹ ماهه فروش ۳۶۴۳۴ و سود عملیاتی ۹۱۲۰ و سود خالص ۹۱۳۱ میلیارد ریال بوده است در ۱۲ ماهه ۵۳۰۰۱ میلیارد ریال فروش سود عملیاتی با یک رشد خاص ۱۲۱۸۵ میلیارد ریال و سود خالص ۱۲۴۶۸ میلیارد ریال بوده است.

عملکرد ۳ ماهه چهارم در سود عملیاتی خوب بوده گزارش خوبی است برای سهم و تقسیم سود آن برای وبانک خبرخوبی است.

کاذر

کاذر در فروردین در یک ماه نیمه تعطیل با فروش خوب ۱۵۰ میلیارد ریالی مواجه بود و نرخ فروش اجر دولومیتی ۳۲,۸۰۷,۱۷۷ ریال شده است در اردیبهشت ۱۱۸ میلیارد ریال فروش زده و عدد خوبی بود و نرخ فروش ۳۷,۲۷۲,۴۷۲ ریال بود و رشد کرده است که جمع فروش ۲ ماهه ۲۶۹ میلیارد ریال بوده است در مدت مشابه این عدد ۱۱۵ میلیارد ریال بود و رشد خوبی را داشته است.

قهگمت

قهگمت در اردیبهشت ۷۸ میلیارد ریال فروش زده است و شرایط خوبی را داشت. در فروردین با فروش ۶۳ میلیارد ریالی مواجه بود در اسفند با فروش ۴۰ میلیارد ریالی مواجه شد در بهمن با فروش ۴۱۲ میلیارد ریالی مواجه بود . دی ماه هم۳۶۵ میلیارد ریال فروش داشته است.

در مهربا فروش ۲۴۴ میلیارد ریالی همراه بود در آبان ۲۲۵ میلیارد ریال فروش زده و در آذر با یک فروش بسیار خوب ۴۵۵ میلیارد ریال فروش زده و جمع فروش۸ماهه ۱۸۹۵ میلیارد ریال است و به نظر عدد بسیار خوبی است.سهم۳ هزار تن موجودی دارد .

بتا سهم

تحلیل تصویری تکنیکال را می توانید در کانال تلگرام و آپارات ببینید:

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *