شیران

شیران در اردیبهشت با فروش خوب ۱۷۸۴ میلیارد ریالی در حد فروردین بود در فروردین نیز ۱۷۸۵ میلیارد ریال فروش داشته است . در اردیبهشت الکيل بنزن خطي با نرخ ۱۳۱,۷۲۴,۲۳۱ ریال و نرمال پارافین ۸۵,۳۷۷,۰۴۶ ریال بوده و رشد خوبی داشته در فروردین الکيل بنزن خطي با قیمت ۹۶,۳۹۱,۶۸۹ ریال و نرمال پارافين مازاد با نرخ ۷۵,۴۶۳,۹۸۱ ریال بوده است .

جمع فروش۴ ماهه شیران ۸۲۳۳ میلیارد ریال شده است . شیران در اولین ماه سال مالی در دی ماه با فروش خوب ۱۰۷۱ میلیارد ریالی مواجه بوده و نرخ فروش الکيل بنزن خطي ۷۵,۴۱۲,۳۷۳ ریال است . در بهمن با فروش خوب ۱۵۰۷ میلیارد ریالی مواجه بوده و نرخ کمی افت کرده ۷۱,۰۵۶,۰۲۸ ریال است .

در اسفند فروش شیران ۱۷۶۳ میلیارد ریال بوده و نرخ با رشد ۷۸,۳۱۹,۰۹۲ ریال شد . در مدت مشابه قبل فروش شیران ۳۰۵۸ میلیارد ریال بوده و پیشرفت خوبی را داشته است. از نظر نرخ نیز گزارش بسیار خوبی است.

فنورد

فنورد در فروردین تقریبا نیمه تعطیل بوده و ۶۷ میلیارد ریال فروش داشته است نرخ فروش نیز ۴۴,۸۳۹,۳۰۹ ریال بود سهم در اردیبهشت با یک رشد خوب ۵۰۳ میلیارد ریال فروش داشته است و ۴۸,۷۷۰,۹۰۰ نرخ فروش بوده است و رشد خوبی کرده و جمعا ۵۷۰ میلیارد ریال فروش داشته و تازه موجودی هم دارد . در مدت مشابه فروش شرکت ۴۵۹ میلیارد ریال بوده است.

فلامی

فلامی در اردیبهشت بهتر بودو ۴۰ میلیارد ریال فروش زدنرخ فروش نیز ۳,۳۱۵,۵۲۰ ریال است و موجودی خوبی دارد . در فروردین فقط ۱۹ میلیارد ریال فروش زد . نرخ فروش ۳,۳۱۱,۳۳۳ ریال است . در اسفند خیلی خاص نبود و با فروش حدود ۱۸ میلیارد ریالی مواجه بود . نرخ فروش نیز ۳,۸۲۳,۶۱۴ ریال است .

بهمن با فروش ۱۴ میلیارد ریالی مواجه بود . در بهمن نرخ فروش ۳,۱۲۹,۰۲۱ ریال بود . سهم در دی با فروش ۵۷۲ میلیون تومانی مواجه بوده است . . در آذر نرخ ها را کمی افزایش داده و ۲۰ میلیارد ریال فروش زده بود جمع فروش۸ ماهه ۱۹۰ میلیارد ریال است. مدت مشابه قبل ۸۳ میلیارد ریال فروش داشته است.

بتا سهم

 

تحلیل تصویری تکنیکال را می توانید در کانال تلگرام و آپارات ببینید:

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *