چکاپا

چکاپا روزهای خاصی را دارد. کاغذ به این وضعیت رسیده و شرایط خاص است . در آذر در اولین ماه سال مالی خود ۳۳۴ میلیارد ریال فروش زده است .نرخ خمير ويرجين۶۳,۰۲۹,۵۸۳ ریال و نرخ رول فلوتينگ نیز ۴۷,۲۳۱,۸۴۴ریال بوده است.

در دی این عدد همان حوالی بود و ۳۲۱ میلیارد ریال فروش زده است چکاپا نیز در بهمن نیز ۳۲۵ میلیارد ریال فروش زده و اسفند به فروش ۳۳۴ میلیارد ریالی رسیده در فروردین نیز فروش ۲۸۲ ملیارد ریال شده و کمی افت کرده در اردیبهشت با رشد ۳۷۰ میلیارد ریال فروش زده تا یکی از بهترین ماه ها باشد جمع فروش ۱۹۶۸ میلیارد ریال شده است.

در اسفند نرخ خمير ويرجين ۶۹,۳۱۹,۶۳۲ریال و نرخ رول سفید نیز ۸۵,۵۲۹,۶۶۹ ریال شده است در فروردین نرخ خمير ويرجين ۶۹,۶۰۸,۶۹۶ ریال و نرخ رول سفید نیز ۸۶,۱۳۴,۳۴۸ ریال شده است.

در اردیبهشت نرخ خمير ويرجين ۸۰,۳۱۰,۳۹۵ ریال و نرخ رول سفید نیز ۹۲,۲۰۵,۷۷۶ ریال شده که نشان میدهد در اردیبهشت با رشد نرخ مواجه ایم . فروش مدت مشابه چکاپا در سال قبل ۱۱۹۶ میلیارد ریال است که پیشرفت خوبی داشته است .

دلقما

دلقما در فروردین ۳۴ میلیارد ریال فروش داشته و عدد بالایی نیست در اردیبهشت این عدد به روال قبل برگشت ۱۱۸ میلیارد ریال بود که جمعا ۲ ماهه ۱۵۲ میلیارد ریال فروش زده است و از مدت مشابه سال قبل که ۱۳۴ میلیارد ریال بوده خیلی بیشتر نیست.

نوری

نوری در اردیبهشت با فروش خوب ۲۵۰۵۸ میلیارد ریالی مواجه شده و توضیح داده است که ۱- فروش محصولات صادراتي بر مبناي آخرين نرخ فروش ارز توسط شرکت “در سامانه نيما ” در تاريخ بارگيري محموله تسعير گرديده است ۲- فروش محصولات بين مجتمعي براساس ميانگين موزون خريد و فروش ماهيانه حواله هاي ارزي در سامانه نيما و نرخ هاي اعلام شده از طريق انجمن صنفي کارفرمايي پتروشيمي تسعير گرديده است.

جمعا در ۲ ماهه فروش سهم ۴۲۹۲۴ میلیارد ریال شده است که نشان از فروش بالای این شرکت پتروشیمی و اهمیت آن در پرتفوی فارس را دارد.

بتاسهم

تحلیل تصویری تکنیکال را می توانید در کانال تلگرام و آپارات ببینید:

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *