خمهر

خمهر در فروردین ۲۷۲ میلیارد ریال فروش داشت در اردیبهشت این عدد با رشد خوب ۴۱۱ میلیارد ریال شده و عددخوبی را ثبت کرده است و گزارش خوبی از نظر مقداری تولید است . خمهر جمعا ۲ ماهه ۶۸۳ میلیارد ریال فروش زده ببین مدت مشابه سال قبل ۸۸۸ میلیارد ریال بوده ولی نسبت به چند ماه گذشته بهتر است.

زنگان

زنگان در فروش منظم عمل نمیکند ولی در هر صورت در فروردین ۱۵ میلیارد ریال فروش محقق کرده است در اردیبهشت این عدد با کمی رشد ۱۷ میلیارد ریال شده و جمعا ۳۲ میلیارد ریال در ۲ ماهه اخیر فروش داشته است . نرخ محصولات شرکت در بخش حق العمل کاري مربوط به ادامه قراردادهاي سال قبل مي باشد که پس از اتمام قراردادهاي مذکور از ابتداي خرداد ماه نرخ هاي جديد اعمال خواهد شد.اهک هیدرانه در فروردین ۱,۹۲۸,۲۸۵ و در اردیبهشت ۲,۳۹۶,۷۶۴ ریال نرخ خورده است.

سرچشمه گروه بنگاه‌ها:

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه گفت: در پایان سال ۹۷ شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه موفق به عقد دو قرارداد حمل اسیدسولفوریک و احداث کارخانه فلوتاسیون سرباره شد که هر دو از سودآوری بالایی برخوردار هستند.به گزارش روابط عمومی این شرکت،مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه با اشاره به عقد قرارداد احداث کارخانه فلوتاسیون سرباره در اسفندماه سال گذشته گفت: مجموع ارزش‌ریالی و ارزی این پروژه در حدود ۴۵۰۰ میلیارد ریال است و این شرکت موظف است طی دو سال آن را به‌صورت EPC اجرا کند.

فن_آوا و برنده شدن در مناقصه …

ارائه خدمات نگهداری وپشتیبانی سخت افزارهاو تجهیزات شبکهWAN/LAN موجود در ساختمان های اداری وعملیاتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ … ارائه خدمات نگهداری وپشتیبانی سخت افزارهاو تجهیزات شبکهWAN/LAN موجود در ساختمان های اداری وعملیاتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ باتوجه به اینکه مدت پروژه یک سال است لذا اثر سود وزیانی این قرارداد به شرح ذیل برآورد می گردد. هزینه های نیروی پروژه،آموزش و تجهیزات طبق شرایط مناقصه مبلغ ۳۸٫۱۹۳٫۵۳۶٫۰۰۸ریال پیش بینی سود عملیاتی ۴٫۸% تا پایان مدت قرارداد مبلغ ۱٫۹۰۹٫۶۷۶٫۸۰۰ریال که سود پیش بینی شده قرارداد برای سال مالی جاری مبلغ ۱٫۱۱۴٫۰۰۰٫۰۰۰ریال می باشد

بتا سهم

 

تحلیل تصویری تکنیکال را می توانید در کانال تلگرام و آپارات ببینید:

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *