توليدمواداوليه‌داروپخش‌ با نماد دتماد

دتماد و خبر برنده شدن در مناقصه هند …

#دتماد در اردیبهشت با فروش خوب ۲۱۷ میلیارد ریالی مواجه شده است در فروردین ۹۸ این عدد به ۱۵۸ میلیارد ریال رسیده و ۲ ماهه ۳۷۶ میلیارد ریال فروش داشته است در مدت مشابه سال قبل فروش ۲۱۶ میلیارد ریال بوده است، صدور ضمانتنامه شرکت در مناقصه از سوی بانک IDBI دقیقاً در روز برگزاری مناقصه که مصادف با تعطیلات رسمی کشور در روز دوشنبه مورخ ۶/۳/۹۸ محقق گردید.

لذا تا تاریخ مذکور امکان شرکت در مناقصه مشخص نگردیده بود. علی ایحال شرکت توانست با نرخ های ارایه شده برای دومین سال متوالی برنده مناقصه مذکور به ارزش حدودی معادل ۳،۴۰۰،۰۰۰ دلار گردید که وجه حاصل از آن بصورت ارز روپیه پس از تحقق فروش و ارسال کالا دریافت خواهد شد. در این رابطه لازم بذکر است بدلیل تشدید تحریمهای بین المللی پیش بینی می گردد فروش صادراتی ناشی از مناقصه فوق پوشش دهنده مبلغ عدم تحقق فروش های داخلی و صادراتی در سال ۹۸ باشد و لذا شرکت با اهداف پیش بینی شده خود در سال ۹۸ کماکان دستیابی خواهد داشت.

گزارش فروش دتماد

دتماد در اردیبهشت با فروش خوب ۲۱۷ میلیارد ریالی مواجه شده است در فروردین ۹۸ این عدد به ۱۵۸ میلیارد ریال رسیده و ۲ ماهه ۳۷۶ میلیارد ریال فروش داشته است در مدت مشابه سال قبل فروش ۲۱۶ میلیارد ریال بوده است.

بتا سهم

 

تحلیل تصویری تکنیکال را می توانید در کانال تلگرام و آپارات ببینید:

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.
تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *