غدام

غدام اولین ماه سال مالی جدید را در دی با فروش ۱۸ میلیارد ریالی آغاز کرد و نرخ فروش ۲۵,۶۱۹,۴۹۷ ریال بود در بهمن با فروش حدود ۱۷ میلیارد ریالی مواجه شد و نرخ فروش ۲۸,۱۹۴,۹۰۰ ریال شده بود در اسفند با یک رویداد خوب ۲۹ میلیارد ریال فروش زده و نرخ فروش ۲۸,۹۷۹,۴۵۹ ریال بود در فروردین فروش تقریبا نداشت و در اردیبهشت این عدد ۲۲ میلیارد ریال بود و جمع فروش ۴ماهه ۸۹ میلیارد ریال بوده و در مدت مشابه نیزاین عدد ۱۰۵ میلیارد ریال بوده است .

فولای

فولای در فروردین ۷۴ میلیارد ریال فروش زده است و نرخ فروش فروردین ۷۲,۶۵۶,۰۸۵ ریال بوده و رشد کرده در اردیبهشت فروش با رشد ۱۴۰ میلیارد ریال شده و نرخ فروش ۷۶,۹۴۸,۴۹۵ ریال بوده و بازهم رشد کرده و ۲ماهه ۲۱۵ میلیارد ریال درامد داشته است . مدت مشابه سال قبل ۱۳۶ میلیارد ریال بوده است.

خریخت

خریخت در فروردین ۵۰۰ میلیون تومان درامد داشت در اردیبهشت به درامد حدود ۲۴ میلیارد ریالی رسیده و ۲۹ میلیارد ریال جمع درامد ۲ ماهه سهم است . مدت مشابه نیز تقریبا همین عدد بوده است.

بتا سهم

تحلیل تصویری تکنیکال را می توانید در کانال تلگرام و آپارات ببینید:

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.
تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *