ذوب

ذوب‌ آهن اصفهان با هدف تحقق ۳ میلیون تن تولید در سال ۱۳۹۸، سومین رکورد تولید را با تولید ماهانه ۲۴۴هزار تن محصول چدن در اردیبهشت به ثبت رساند. به گزارش روابط عمومی شرکت ذوب‌ آهن اصفهان، پس از ثبت دو رکورد تولید روزانه در ماه گذشته، رکورد جدید تولید ماهانه ذوب با دو کوره بلند به ثبت رسید. رکورد قبلی تولید ماهانه با دو کوره بلند شماره ۲ و ۳ معادل ۲۳۲ هزار و ۸۲۹ تن بوده است.

شفاف سازی جالب کرمان !

از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/۹/۶/۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. به استحضار ميرساند که نوسان قيمت سهام کرمان، طي روزهاي معاملاتي اخير صرفاً متاثر از فرآيند عرضه و تقاضا در بازار سرمايه و تحليل و تصميم سرمايه گذاران بوده است. شايان ذکر است تغييرات با اهميت در وضعيت مالي شرکت از تاريخ آخرين گزارشگري مالي (براي دوره ۹ ماهه منتهي به ۲۹/۱۲/۱۳۹۷) تا اين تاريخ طي اطلاعيه هاي شفاف سازي و نتايج حاصل از کنفرانسهاي اطلاع رساني قبلي به بازار سرمايه اطلاع رساني گرديده است.

خبرخوب برای کلوند

با عنایت به افزایش نرخ مواد اولیه ، مواد بسته بندی و سایرهزینه ها و تاثیر آن بر بهای تمام شده محصولات این شرکت ، افزایش قیمت جهت انواع محصولات از ۱۲ درصد تا ۳۰ درصد انجام پذیرفته است که با توجه به ترکیب فروش سال ۱۳۹۷ میانگین افزایش نرخ کاشی دیوار ، کف ، پرسلان و کلیه محصولات به ترتیب حدود ۱۶/۴ ،۲۲/۷ ،۱۳/۶ و ۱۶/۹ درصد می باشد.

بتا سهم

 

تحلیل تصویری تکنیکال را می توانید در کانال تلگرام و آپارات ببینید:

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.
تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *