چافست افزایش سرمایه را ثبت کرد …

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ و صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۷۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۹۹۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۲۶۹۹۷۰ میلیون ریال ، از محل اندوخته مبلغ ۲۰۰۳۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

ذوب

ذوب مطابق با راي بدوي شعبه ۸ دادگاه عمومي حقوقي مجتمع امور تجاري و بازرگاني شهرستان اصفهان، موسسه صندوق حمايت و بازنشستگي كاركنان فولاد به پرداخت مبلغ ۶،۰۷۳ ميليارد ريال محكوم گرديد كه اين موسسه نسبت به راي صادره اعتراض و مطابق با راي نهايي دادگاه، اعتراض موسسه به دليل عدم رفع نقص وارد نبوده و راي بدوي قطعي گرديده است.

 

وخاور و بحث افزایش سرمایه از انباشته …

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته ،سایر اندوخته ها به منظور بهبود نسبت کفايت سرمايه و افزايش سقف فردي تسهيلات و تعهدات که در تاریخ ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

بتا سهم

تحلیل تصویری تکنیکال را می توانید در کانال تلگرام و آپارات ببینید:

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.
تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *