فخوز

فخوز گزارش بسیار خوبی را زده است سهم در فروردین ۱۱۳۴۹ میلیارد ریال فروش زده است در فروردین ۱۷۴ هزار تن شمش با نرخ ۳۳,۰۹۷,۲۲۲ ریال صادر کرده است . شمش داخلی نیز ۳۷,۹۶۱,۹۸۰ ریال بوده . در اردیبهشت با فروش بیشتر ۱۳۳۴۲ میلیارد ریال فروش مواجه بود . بلوم و بيلت صادراتی ۳۸,۱۹۴,۲۷۰ و داخلی ۴۰,۱۸۸,۳۳۰ ریال بوده. در خرداد با فروش ۱۳۳۵۵ میلیارد ریالی در حد ماه قبل و عالی بود . فخوز ۱۵۰ هزار تن صادرات داشته است . نرخ صادراتی ۴۵,۳۰۲,۵۸۳ و نرخ داخلی ۴۱,۲۱۰,۶۱۰ ریال است در مجموع گزارش خوبی است و ۳ ماهه ۳۸۰۴۷ میلیارد ریال فروش زده است در مدت مشابه این عدد ۲۱۸۲۸ میلیارد ریال بوده و گزارش خوبی است.

شدوص

شدوص در فروردین ۲۰۴ میلیارد ریال فروش زد در اردیبهشت  این عدد  ۲۶۵ میلیارد ریال  بود در خرداد  نیز کمی کم  شد و ۱۶۱ میلیارد ریال فروش زده است  . نرخ  فروش فروردین  ۹۲,۱۳۳,۰۹۴  و نرخ  فروش اردیبهشت   ۹۴,۰۴۸,۸۱۵  ریال   و نرخ خرداد ۹۷,۸۵۹,۶۶۰ ریال است جمع  فروش۳ ماهه  ۶۳۱   میلیارد  ریال  شده است و موجودی خوبی در این ماه دارد  و در مدت مشابه سال قبل این عدد ۳۶۶ میلیارد ریال بوده است.

 

پترول

پترول مطابق با مصوبه یکصد و سیمین جلسه هیات مدیره شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان در روز یکشنبه مورخ ۰۲/۰۴/۱۳۹۸ عرضه ۱۰٫۶۵ درصد سهام شرکت پتروشیمی گچساران، ۴۴٫۹۱ درصد سهام شرکت پتروشیمی بروجن و ۵۲ درصد سهام شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت متعلق به شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان و ۱۶٫۸ درصد سهام شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت متعلق به شرکت مدیریت توسعه سرمایه گروه پتروشیمی ایرانیان و ۱۱ درصد سهام شرکت پتروشیمی بروجن متعلق به شرکت سرمایه گذاری مدبران اقتصاد از طریق برگزاری مزایده و یا حراج در فرابورس ایران با رعایت قوانین تجارت و بازار اوراق بهادار، دستورالعمل های سازمان بورس و اوراق بهادار و آئین نامه های مصوب شرکت با در نظر گرفتن گزارش ارزشگذاری توسط کارشناس/کارشناسان رسمی دادگستری و تعیین قیمت پایه، تصویب گردید. همچنین تا زمان تکمیل اقدامات فوق، تعیین آثار قابل اتکا مالی حاصل از این واگذاری در حال حاضر مشخص نمی باشد.

بتا سهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *