شاراک

شاراک در فروردین بد نبوده و به هر حال ۵۲۳۳ میلیارد ریال فروش زده است نرخ ها رشد خوبی کرده پلی پروپیلن ۱۲۷,۵۰۷,۳۳۹ ریال شده است . شاراک در اردیبهشت با رشد بهتر فروش به ۶۶۹۶ میلیارد ریالی رسیده است نرخ پلی پروپیلن ۱۳۴,۶۰۶,۰۸۲ ریال است و رشد کرده در خرداد به فروش اندکی کمتر ۶۱۱۱ میلیارد ریالی رسیده و پلی پروپیلن نیز ۱۲۰,۲۷۳,۷۳۷ که افت کرده کمی تولید داشته ولی موجودی شده سهم . شاراک جمعا ۳ ماهه ۱۸۰۴۲ میلیارد ریال درآمد داشته است . در مدت مشابه سال قبل این عدد ۹۵۱۸ میلیارد ریال بوده است .گزارش بدی نیست.

وپارس

وپارس در ۱۲ماهه تلفیقی در گزارشی جالبی ۴۵۵ ریال سود محقق کرده و اتفاق بسیار خوبی است در سود اصلی این عدد ۲۶۲ ریال است . سهم هنوز زیان عملیاتی دارد ولی ۴۵,۳۱۱,۱۸۳ میلیون ریال مبادلات ارزی دارد.

ساینا

ساینا اولین ماه سال مالی ۱۳۱ میلیارد ریال فروش زده است در بهمن این عدد۱۵۹ میلیارد ریال بوده است ودر اسفند با رشدی خوب ۱۷۳ میلیارد ریال فروش داشته ولی در فروردین ۹۸ عدد خوب نبود و فقط ۵۳ میلیارد ریال فروش زد در اردیبهشت فروش با رشد ۱۴۳ میلیارد ریال بوده است و در خرداد اندکی افت داشته و ۱۳۴ میلیارد ریال شده است تو ۶ ماهه اخیر فروش ۷۹۲ میلیارد ریال است . در دی ماه فروش در مایع ظرفشویی ۴۱,۸۷۵,۰۷۱ ریال و در بهمن ۴۲,۷۰۳,۱۱۹ ریال ، در اسفند ۴۰,۱۱۰,۴۹۲ و در فروردین با رشد خوب ۴۵,۸۹۰,۲۱۵ ریال است در خرداد با کمی رشد ۴۷,۲۳۳,۸۳۹ ریال است اعداد خیلی مشخص نیست . در مدت مشابه این عدد ۳۱۶ میلیارد ریال بود .

غبهنوش

غبهنوش در فروردین ۴۰۷ میلیارد ریال فروش زد نرخ فروش نیز با کمی رشد ۱۱,۰۲۳ ریال است اردیبهشت بهتر بود در این ماه به فروش ۵۷۳ میلیارد ریال رسیده است نرخ فروش ۱۱,۴۸۰ ریال بود در خرداد فکر میکردیم ماه رمضان هم بوده و مصرف کم ! ولی فروش رشد کرده و به ۶۲۰ میلیارد ریال رسیده و نرخ فروش ۱۱,۶۰۸ ریال است جمعا ۳ ماهه ۱۶۰۱ میلیارد ریال فروش زده است و عدد بدی نیست در مدت مشابه فروش ۱۱۳۸ میلیارد ریال است . مشکل بهنوش مشکل حاشیه سود است وگرنه فروش بسیار خوبی را دارد.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *