دل شیر!

امروز بازاردر میان خبرهای سیاسی و کدالی داشت دست و پا میزد همچون بچه شیطانی که ناگهان او را به استخر توپ می اندازند و میخواهد هر طور شده شناور باشد و دست و پا بزند و به او خوش بگذرد …

برایند اتفاقات را وقتی میبینم می شود گفت که امروز به بازار خوش گذشته است و شاخص نیز این امر را نشان میدهد و در شهر بازی بازار هیجان غلبه و برتری دارد و فعلا همه خوشحال هستند…

میگوییم فعلا چرا که واقعا نمیدانیم چه می شود و تا ایکشنبه این سیب که به هوا پرتاب هزار چرخ می خورد . اما بازار امروز انصافا دل شیر پیدا کرده بود و خرید میزد بعد از این دوهفته این طور بی اعتنا بودن به تعطیلات بسیار اتفاق خوبی است که از چند وجه ناشی میشود اولین ان همان قاعده معروف هیچ چیز نمیشود و پلی استیشنی بود که چند روز قبل گفتیم . هفته قبل به مو رسید ولی پاره نشد و این شاید یکی از دلایلی باشد که افراد با خودفکر میکنند بهتر است وزن تحولات سیاسی را کمی در پرتفوی و تصمیم گیری ها کم کنیم.

مثل همان قاعده عیال و پلی استیشن …

گوش دادن حرف عیال از اوجب واجبات است اما مسایل سیاسی نباید کل معاملات ما باشد حواسمان باید به تکنیک های بازی همین بارار باشیم . عامل بعد که امروز دل شیر خریداران شده بود گزارش های ماهانه بود که عمده این گزارش هامناسب و در شرکت های بزرگ خوب بودند این گزارش ها بستر ساز گزارش های خوب ۳ماهه میشود و به نظر یکی از مهم ترین عوامل حرکت بازار به خصوص بین سهم‌های بزرگ بود . بازار خوب و شیرین است.

و حرف اخر درد و دل …

تعطیلات که میشود همه خانواده ها مشغول و سرگرم هستند… همه موبایل گرفتند و خلاصه یکی تو فکر عشه یکی تو فکر یاره ! یکی داره میخنده یکی هم سهامداران بیچاره که باید هزار ایتم و خبر را چک کنند و دنبال هر اتفاقی باشد از تویئت این مردک کله زرد و و بازارهای جهانی و کانال بتاسهم و کدال و خلاصه هر اتفاقی که در سرنوشت او موثر است … روزگار غریبی است نازنین !

امروز کمتر میخواهیم صحبت کنیم و سعی میکنیم بیشتر در مورد اتفاقات بازار و شرکت ها صحبت کنیم واقعا گزارش های ماهانه شرایط خوبی را دارد و این اتفاقات و رویداد ها زمینه ساز یک دور دیگر اخبار مثبت ان هم در گزارش های ۳ ماهه خواهد بود و یک نکته را در ذهن داشته باشید امسال شاید برخلاف دوره های قبل حضور در مجامع شرکت ها شاید بازدهی بهتری را بتواند برای سهامداران رقم بزند .

البته دیروز هم این را عرض کردیم فضای امروز فضایی نیست که بخواهیم این را توضیح بدهیم ولی به نظر مرداد بازار مرداد خاصی به اندازه تیر نخواهد بود . و البته یک نکته دیگر را نیز در نظر داشته باشید تحولات سیاسی از این هفته وارد فاز های جدیدی می شود که البته خیلی نمی تواند جریان ساز باشد ولی به هر حال موثر است !

بتاسهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *