کیمیا خوش درخشید …

علت افزايش قيمت فروش هرتن کنسانتره روي اکسيده در خرداد ماه نسبت به ارديبهشت ماه ، بالا بودن عيار محصولات فروش رفته  کیمیا مي باشد. کیمیا در خرداد با فروش عالی ۱۹۸ میلیارد ریالی مواجه بوده و نرخ فروش ۴۸,۷۰۳,۴۸۶ است که توضیح داده چرا رشد کرده است سهم در اردیبهشت با ۱۰۱ میلیارد ریال فروش و تحقق فروش ۲۹۶۹ تن با نرخ ۳۳,۹۹۳,۲۶۴ ریالی به نزدیک ۱۱۰ میلیارد ریال فروش در مجموع ۳ ماهه ۳۰۷ میلیارد ریال رسیده است . به نظر ۳ ماهه درخشانی را دارد.

وبملت

وبملت عملکرد ترازی خوبی را در خرداد داشته و عالی بوده است سهم ۲۰۱۸۵ میلیارد ریال سود تسهیلات اعطایی و ۱۱۴۹۹ میلیارد ریال سود پرداختی داشته که تراز خوب مثبت است در ۳ ماهه ۲۶۵۲۰ میلیارد ریال تراز مثبت است در مدت مشابه این عدد منفی بود و عملکرد بسیار قوی را داشته است.

غمارگ

غمارگ را با هم مروری میکنیم در دی به فروش ۷۹۴ میلیارد ریالی رسیده و اولین ماه از سال مالی را خیلی خوب آغاز نکرد در بهمن این عدد به ۸۳۵ میلیارد ریال رسیده است در اسفند فروش با رشدی خوب ۱۰۲۳ میلیارد ریال بوده است نرخ فروش نیز ۵۸,۴۴۷,۸۷۴ ریال برای دی و بهمن ۵۹,۵۵۵,۶۹۱ ریال و اسفند ۶۳,۰۲۴,۱۶۰ شده بود .

فروردین خوب اغاز نشد و فقط ۵۴۳ میلیارد ریال فروش زد نرخ فروش نیز ۶۵,۲۸۷,۸۹۹ ریال بوده در اردیبهشت این عدد با رشد ۹۳۰ میلیارد ریال بود و نرخ فروش ۶۴,۰۲۱,۱۷۲ ریال و خرداد با فروش بهتر ۶۰۸ میلیارد ریالی مواحه بود و نرخ فروش ۷۱,۰۵۶,۶۳۳ ریال بوده سهم ۶ ماهه ۴۷۳۵ میلیارد ریال فروش داشته است. رشد نرخ خوبی را داشته است.

بتا سهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *