شلعاب

شلعاب در متوسط سال قبل ۲۵ میلیارد ریال فروش داشت در فروردین ۹۸ این عدد ۲۲دمیلیارد ریال شده بود در اردیبهشت ۲۴ میلیارد ریال درآمد داشته و خرداد با رشدی خوب ۳۳ میلیارد ریال شده است و جمعا ۳ ماهه ۸۰ میلیارد ریال درآمد داشته است این عدد مدت مشابه ۵۰ میلیارد ریال بوده . نرخ فروش خرداد در شلعاب با رشدی خوب ۱۱۳,۳۳۱,۰۵۸ ریال است اردیبهشت ۸۱,۴۹۶,۷۱۱ ریال و نرخ فروردین ۶۳,۷۶۸,۵۷۱ ریال شده و رشد خوبی کرده است.

وسدید

وسدید به دنبال تصویب نامه هیات وزیران برای لوله سازی ماهشهر سدید که عامل رونق تولید در این شرکت می شود مدیریت و کارکنان این شرکت مراتب تشکر و قدردانی خود را از این اقدام دولت ابراز داشتند. بر این اساس اقدامات لازم به منظور تامین مواد اولیه و آغاز تولید در این شرکت در اسرع وقت در حال انجام است. این خط لوله به طول ۱۱۰۰ کیلومتر و با ظرفیت یک میلیون بشکه از گوره به جاسک توسط لوله سازان داخلی احداث خواهد شد و نفت غرب کارون را به منظور صادرات به دریای عمان منتقل می کند. لازم به توضیح است که شرکت لوله سازی ماهشهر سدید در زمینه تولید لوله های قطور فولادی درز جوش مستقیم که در صنعت نفت و گاز کاربرد دارد فعالیت دارد و از شرکتهای پیشرو در این عرصه به شمار می رود.

پترول

پترول برای فروش دارایی ها دعوت به مجمع کرد : جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۰۸:۳۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ درمحل تهران، ميدان هفت تير، ابتداي خيابان کريم خان زند، پلاک ۳۸، طبقه همکف برگزار میگردد
دستور جلسه : تصميم گيري در خصوص فروش سرمايه گذاري و دارايي ها به شرح:

۱- ۴۴/۹۱ درصد سهام شرکت پتروشيمي بروجن

۲-۵۲/۴-۲ درصد سهام شرکت صنايع پتروشيمي دهدشت

۳- واگذاري ۱۰/۶۵ درصد سهام شرکت پتروشيمي گچساران.

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *