های- وب

های_وب و خبر افزایش سرمایه ۳۰% از محل انباشته … گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي که در تاریخ ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

ولراز

ولراز و شفاف سازی … از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۳/۶/۹/۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر می رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر به لحاظ کاهش ناگهاني عرضه و افزايش تقاضا مي باشد و کاهش فعاليتهاي شرکت ناشي از کمبود نقدينگي و برنامه افزايش سرمايه همچنان تداوم داشته است.

وضعیت تامین مواد اولیه در نفت بهران

شبهرن اسعد عزیزی، مدیرعامل شرکت نفت بهران در گفت‌وگو با صدای بورس:در تامین ماده لوبکات که داخلی است، مشکلی وجود ندارد و با پالایشگاه‌های کشور هماهنگ هستیم و براساس سهمیه‌های تعیین‌شده، لوبکات را دریافت می‌کنیم.درخصوص مواد additive حساسیت بالایی وجود دارد که بتوانیم تامین به‌موقع داشته باشیم.به دلیل نگرانی‌هایی که وجود داشت، خریدهای مواد additive را تا پایان سال انجام دادیم.
یک سری تعهدات ارزی داریم که در حال پاس کردن آنها هستیم.

بتا سهم

 

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *