نوری

نوری در مرداد از تیر کمتر بود و ۱۲۲۲۸ میلیارد ریال فروش زده است در این دو ماه مشکل از عدم فروش برش های سنگین بوده که این ماه نیز وجود دارد . نوری در حالی در تیر با فروش ۱۴۰۰۱ میلیارد ریالی مواجه شده بود که میانگین فروش ۳ ماهه اخیر سهم بیش از ۱۹۰۰۰ میلیارد ریال بوده و در تیر بدون فروش برش سنگین به این عدد رسیده است . در مجموع ۵ ماهه فروش ۸۵۱۴۴ میلیارد ریال است .

حخزر

حخزر را باید دنبال کرد در فروردین ۲۴۷ میلیارد ریال فروش زد سهم در اردیبهشت با فروش ۲۷۸ میلیارد ریالی مواجه شده بود در خرداد به ۲۴۰ میلیارد ریال و در تیر ۲۵۵میلیارد ریال و حالا مرداد با کمی افت ۲۲۴ میلیارد ریال شده است و جمع فروش۵ ماهه ۱۲۴۷ میلیارد ریال بوده است در مدت مشابه سال قبل ۶۶۲ میلیارد ریال درامد داشته و پیشرفت بسیار خوبی کرده است.
طبق کنوانسيون هاي دريايي کليه قرارداد ها بنام فيکسچر در همان تاريخ تحويل محموله به مشتريان صادر و اقدام مي شود.بر اساس رويه حسابداري درآمد سفرهاي نيمه تمام براي سالي مال منتهي به ۹۷/۱۲/۲۹ بصورت درآمد سفرهاي تمام شده در گزارش مذکور لحاظ گرديده است.درآمد سفرهاي نيمه تمام در پايان مرداد ماه ۱۳۹۸ به مبلغ ۳۳,۶۴۵ ميليون ريال مي باشد .

شخارک

شخارک گزارش خیلی خوبی برای مرداد نداده ولی به نظر جبران خواهد کرد . در فروردین با فروش خوب ۲۴۹۵ میلیارد ریالی مواجه بود ۷۳,۶۸۱ تن صادر شده با نرخ ۲۷,۶۷۹,۶۱۹ ریال .
در اردیبهشت با فروش بهتر ۲۸۴۴ میلیارد ریالی مواجه بوده ۴۵ هزار تن به نرخ ۳۱,۰۰۰,۴۴۴ ریال فروخته و عدد خوبی است .
در خرداد با فروش بسیار خوب ۳۴۰۷ میلیارد ریالی مواجه شده و از موجودی هم فروخته . ۶۱,۵۰۴تن صادرات داشته و نرخ فروش ۲۹,۰۹۶,۶۱۲ ریال است
در تیر با فروش ۲۶۰۱ میلیارد ریالی مواجه شده و ۲۸ هزار تن متانول فروخته
در مرداد با فروش فقط ۳۴ هزار تن متانول ۹۱۴ میلیارد ریال درامد داشته و نرخ فروش ۲۶,۲۵۹,۱۹۱ ریال بوده است در هر صورت۵ ماهه ۱۲۲۹۵ میلیارد ریال فروش داشته است در مدت مشابه ۷۳۵۳ میلیارد ریال بوده است …. در ماه مورد گزارش، محصولات LPG فروخته نشده است.

بتا سهم

 

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *