شصت ثانیه بورسی

استراحت! ؛
به تکرار روزهای قبل، بازار امروز نیز با قدرت آغاز به کار کرد و در نیم ساعت ابتدایی، شاخص کل حدود ۲۴۰۰ واحد رشد را تجربه کرد.
در ادامه اما با توجه به رشد اخیر و تعطیلات پیش‌رو به تدریج بر حجم عرضه‌ها افزوده شد و با کم شدن سرعت رشد، قیمت‌ها اندکی عقب نشینی کردند. اگرچه شاخص کل مقداری از رشدش را پس داد اما دقایق انتهایی بازار نسبتا متعادل سپری شد.
اتفاق خاص بازار امروز توجه معامله‌گران به گروه خودرو و قطعات بود که اغلب سهام این گروه به رهبری نماد #خودرو با افزایش تقاضا در آستانه بالای قیمتی معامله شدند یا به صف خرید رسیدند.

شاخص کل بورس تهران ۲۱۳۰ واحد رشد کرد و به نزدیکی ۲۹۷۰۰۰ واحد رسید. حالا شاخص کل تنها یک گام دیگر با مرز ۳۰۰ هزار واحد فاصله دارد. اگر معاملات روز چهارشنبه مثل معاملات روز گذشته هیجانی باشد شاخص از مرز ۳۰۰ هزار واحد هم عبور خواهد کرد. نکته جالب در مورد معاملات امروز حجم بالای معاملات با وجود تعطیلات پیش رو بود که مجموع ارزش معاملات بورس و فرابورس از مرز ۲۸۰۰ میلیارد تومان گذشت. در معاملات امروز سهام شرکت های گروه خودرو و ساخت قطعات بسیار مورد توجه قرار گرفت و بسیاری از سهم های این صنعت صف خرید بودند.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *