شصت ثانیه بورسی

ریتم این روزهای بازار؛
معاملات با قدرت شروع می‌شود. در مدتی کوتاه شاخص مثبت خوبی را تجربه می‌کند تا به سهامداران دلگرمی داده شود روند صعودی است و سپس معامله‌گران آرام آرام در طرف خرید قرار می‌گیرند تا روند صعودی هر چند آهسته اما پیوسته ادامه یابد.
اگر در روزهایی نه چندان دور تعطیلات باعث افزایش فشار فروش و منفی شدن بازار می‌شد، این روزها هیچ چیز تاب مقاومت در برابر قدرت پول را ندارد تا تاکیدی باشد بر تفاوت بازار این روزها با گذشته.
به هر ترتیب در هفته‌ای نیمه تعطیل و در روز بین تعطیلی که انتظار خاصی از بازار نمی‌رفت، رکوردهای شاخص بازار سهام یکی پس از دیگری شکسته شدند.

امروز بیشترین توجه‌ها سمت گروه خودرو و قطعات بود و اکثر نمادهای این گروه در آستانه‌ی بالای قیمتی یا صف خرید معامله می‌شدند.
شاخص_کل با رشد ۳۱۹۸ واحدی در یک قدمی کانال ۳۰۰ هزار واحدی قرار گرفت و رکوردی جدید به ثبت رساند. پارس، شتران و فملی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. #شاخص_هم‌وزن نیز با ۱۳۸۷ واحد مثبت به کار خود پایان داد.

امروز با وجود اینکه روز بین التعطیلین بود اما ارزش معاملات قابل توجه بود و ارزش معاملات از ۲۱۰۰ میلیارد تومان هم عبور کرد.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *