وبملت گروه بنگاه‌ها:

به گفته معاون مالی بانک ملت، این بانک از بورس یک‌ماه دیگر برای تعیین تکلیف غرامت ۶/ ۱میلیارد دلاری مهلت خواسته و به این ترتیب بازگشایی در روزهای آینده منتفی و توقف نماد مجددا تمدید می‌شود. به گزارش «دنیای اقتصاد» در پی تحریم بانک ملت از سوی دولت انگلیس، این بانک اقدامات حقوقی گسترده‌ای را به انجام رساند که در نهایت به محکومیت دولت انگلیس در دادگاه عالی این کشور منجر و حکم پرداخت غرامت ۶/ ۱میلیارد دلاری به نفع بانک ملت صادر شد.

بنابراین گزارش افزایش سرمایه ۸هزار میلیاردی بانک ملت هم قطعی شده و به‌زودی مدارک و مستندات آن برای دریافت مجوز به روی کدال قرار خواهد گرفت. بنابر اظهارات محمد تقی صمدی، معاون مالی بانک ملت در صورتی که معافیت مالیاتی تجدید ارزیابی دارایی‌ها در مورد افزایش سرمایه شامل این بانک شود قطعا بانک ملت از این محل نیز افزایش سرمایه خواهد داشت. به همین منظور یک گروه کارشناسی در بانک ملت در حال ارزیابی مقدماتی دارایی‌ها است.

بترانس

بترانس همه چیز را تکذیب کرده و گردن سود جوها انداخته است !! پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر نقل و انتقال سهام بلوکي شرکت و ساير موضوعات ذيل به استحضار می رساند شايعه نقل و انتقال سهام بلوکي شرکت، تجديد ارزيابي دارايي ها به منظور افزايش سرمايه و فروش دارايي هاي غير منقول و همچنين آماده بودن شرکتهاي تابعه جهت پذيرش در بورس در جهت منافع شخصي توسط برخي افراد سود جو مطرح مي گردد، لذا از سهامداران محترم تقاضا مي گردد اطلاعات شرکت را از طريق سايت رسمي شرکت و سامانه کدال سازمان بورس و اوراق بهادر پي گيري نمايند.

زشگزا

زشگزا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، محمود حجتی در اولین مرحله از این سفر، طرح افزایش ظرفیت شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد را افتتاح کرد.این طرح با ۱۵۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و با افتتاح آن، ظرفیت دام مولد این واحد تولیدی به ۳ هزار راس،تولید روزانه شیر به ۱۱۰ تن، تولید گوشت سالانه به ۲۷۰ تن افزایش و برای ۱۷۰ نفر اشتغالزایی می شود.

بتاسهم

 

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *