فوری خبر قرارداد های_وب رسید … قرارداد با ایرانسل …

پیرو اطلاعیه شفاف سازی مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ موضوع امضای تفاهم نامه با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، «های وب» اقدام به عقد دو قرارداد با شرکت مذکور، به شرح زیر نموده است: ۱- قرارداد رومینگ به منظور برخورداری مشترکان شرکت ایرانسل از پوشش شبکه ایجاد شده توسط «های وب» در مناطق روستایی و جاده ای، قرارداد دسترسی رومینگ با رعایت مقررات اعلام شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بین دو شرکت منعقد گردید.

بر این اساس، مشترکان آن شرکت می توانند، در مناطق روستایی از پوشش شبکه دیتا و صوت «های وب» استفاده نمایند و شرکت ایرانسل بر اساس تعرفه های مصوب، هزینه خدمات رومینگ را به «های وب» پرداخت خواهد نمود. این قرارداد سه ساله می باشد و در صورت تمایل طرفین قابل تمدید است. ۲- قرارداد MVNO پیرو اطلاعیه شفاف سازی مورخ ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ موضوع اخذ پروانه MVNO و به منظور کاهش هزینه تمام شده ارایه خدمات و بهبود کیفیت ارایه سرویس، «های وب» اقدام به عقد قرارداد میزبانی اپراتوری موبایل مجازی (MVNO) با شرکت ایرانسل نموده است و به این ترتیب «های وب» می تواند اقدام به عرضه سیم کارت های صوت و دیتا به عموم مشترکان با میزبانی شبکه «ایرانسل» در سطح کشور نماید. این قرارداد سه ساله بوده و با توافق طرفین قابل تمدید است.

با عنایت به عدم امکان برآورد دقیق، تعداد مشترکان در هر دو قرارداد منعقده، پیش بینی اثرات مالی این رویداد، در صورتهای مالی «های وب» در اولین فرصت ممکن، مطابق دستورالعمل افشاء به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسید.

ثجوان ونوین

طبق توافقات انجام شده با بانک سینا در خصوص فروش سهام بانک اقتصاد نوین این شرکت جهت تسویه بدهی ها از محل سهام توثیقی به استحضار می رساند در تاریخ ۲۴/۰۶/۱۳۹۸ تعداد ۲۷,۳۰۰,۰۸۰ سهم بانک اقتصاد نوین توسط بانک مربوطه به فروش رسیده است . شایان ذکر است بعد از فروش و تسویه کامل بدهی ها تأثیر سود و زیان آن اطلاع رسانی خواهد شد .

وتعاون

وتعاون پیرو شایعات منتشر شده در فضای مجازی و غیره در خصوص تهاتر مطالبات شرکت ،از شرکت خودرو سازی سایپا با املاک واقع در خیابان فرشته،جهت تنویر سهامداران محترم به اطلاع می رساند تهاتر مذکور کذب محض بوده،لیکن مطالبات شرکت به مبلغ ۱،۶۰۰ میلیارد ریال طی ۱۱ فقره چک در اقساط با فاصله یک ماهه دریافت گردیده است.بدیهی است در صورت وقوع هر گونه رویداد با اهمیت ،مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستور العمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده ،نزد سازمان افشا می شود.

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *