بیم و امید!

در آخرین روز تسویه اعتبار کارگزاری‌ها و در حالی‌که تنش‌های سیاسی مربوط به انفجار پالایشگاه عربستان به اوج رسید، فشاری بیش از پیش بر بازار سرمایه حاکم بود. معامله‌گران با بیم و تردید قدم به بازار امروز نهاده بودند و با کمترین عرضه‌ها در ابتدای بازار دست به ماشه بر حجم عرضه‌ها افزودند.

افت بازار در اغلب گروه‌ها تا یک ساعت پایانی وقت معاملاتی به صورت پیوسته ادامه یافت و شاخص کل بیش از ۸ هزار واحد منفی را تجربه کرد.
اما به تدریج از آخرین ساعت معاملات با حمایت صندوق توسعه‌ی بازار صف‌های فروش برچیده شدند و معامله‌گران با امیدواری و البته احتیاط بر حجم سفارش‌های خرید اضافه کردند تا دقایق پایانی بازار با نوسان‌های مثبت و افزایش حجم معاملات همراه باشد.

شاخص کل با ۷۹۱۵ واحد منفی به کانال ۲۹۴ هزار واحدی برگشت تا با رقم خوردن روزی تلخ، سهامداران با بیم و امید به استقبال تعطیلات آخر هفته بروند. شاخص_هم‌وزن نیز با ۲۱۲۱ واحد به کار خود پایان داد.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

📆 ۲۷ شهریور ۱۳۹۸

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *