ذوب نخستین محموله ریل قطار های پرسرعت تولید شده در ” ذوب ” تحویل شد.

بورس پرس – یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن نیز گفت: اولین بخش از محموله ریل قطار های پرسرعت امروز به راه آهن بصورت نمادین تحویل داده شد و در دو مناقصه دیگر مربوط به تامین ریل نیز شرکت کردیم. ظرفیت تولید ریل در ذوب آهن ۴۰۰ هزار تن و به راحتی قادر به تامین ۱۲۰ هزار تن ریل مورد نیاز داخل است.در صورتی که کل نیاز داخل توسط ذوب آهن تامین شود ۱۰۰ میلیون یورو در سال صرفه‌جویی ارزی داریم. هزینه راه اندازی پروژه تولید ریل ملی در این شرکت بالغ بر ۵۰ میلیون یورو و ۱۰۰ میلیارد تومان است.

کگل

کگل گروه بنگاه‌ها : شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در تولید کنسانتره و گندله صدرنشین جدول تولیدات این محصولات در کشور شد. به گزارش خبرنگار «دنیای‌اقتصاد»، تولید کنسانتره سنگ‌آهن در ۵ ماهه اول امسال به بیش از ۷/ ۱۹ میلیون تن رسید که شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با تولید ۷/ ۶ میلیون تن،‌ بیشترین سهم تولید را در اختیار داشته است، این شرکت همچنین بالاترین سهم در تولید گندله سنگ‌آهن را نیز در اختیار دارد.

دالبر و خبر افزایش سرمایه …

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱,۸۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور خريد ماشين آلات توليد و اتام پروژه هاي انبارها و خط مايعات که در تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

بتا سهم

 

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *