نوری تقی صانعی، مدیرعامل پتروشیمی نوری:

با اضافه شدن دو محصول جدید گازوئیل یورو۵ و گازوئیل یورو۶ به سبد محصولات این پتروشیمی در آینده نزدیک، شاهد رشد سودآوری و افزایش ارزش سهام پتروشیمی نوری خواهیم بود.با پایان موفقیت آمیز اورهال اخیر ،بیش از یک هفته است که سرویس‌ها به ظرفیت تولید ۹۵درصد رسیده‌اند و اکنون روزانه دو هزار تن پارازایلین در پتروشیمی نوری تولید می‌شود که البته روند تولید محصولات افزایش خواهد یافت.این نوید را به فعالان بازار سرمایه می‌دهیم که با آغاز عملیات اجرایی دو پروژه جدید در پتروشیمی نوری سوددهی شرکت بیشتر شده و طبیعتاً ارزش شرکت نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

شدوص

شدوص در فروردین ۲۰۴ میلیارد ریال فروش زد در اردیبهشت این عدد ۲۶۵ میلیارد ریال بود در خرداد کمی کم شد و ۱۶۱ میلیارد ریال فروش زد در تیر به فروش ۱۸۳ میلیارد ریالی و در مرداد به فروش ۱۸۰ میلیارد ریالی رسیده بود حالا در شهریور با رشد فروش به عدد قابل توجه ۳۲۷ میلیارد ریالی رسیده و پیشرفت بزرگی کرد . نرخ فروش فروردین ۹۲,۱۳۳,۰۹۴ و نرخ فروش اردیبهشت ۹۴,۰۴۸,۸۱۵ ریال و نرخ خرداد ۹۷,۸۵۹,۶۶۰ ریال تیر ۱۰۵,۷۲۰,۴۶۱ ریال مرداد ۱۱۲,۳۹۳,۲۷۹ و شهریور ۱۱۲,۲۳۵,۰۷۲ ریال است و ۱۵۰۰ تن از موجودی فروخته جمع فروش۶ ماهه ۱۳۲۲ میلیارد ریال شده است در مدت مشابه سال قبل این عدد ۶۰۹ میلیارد ریال بوده است.

تکشا

تکشا مرد شیردوش فروش بازار است! در سال ۹۷ حدود ۲۴۲ میلیارد ریال فروش داشته است در خرداد فروش ۵۰ میلیارد ریالی را داشته است و در تیر به ۱۴ میلیارد ریال رسیده و مرداد ۱۹ میلیارد ریال فروش زده و در شهریور ۶۳ میلیارد ریال فروش خوبی زده است و بهتر شده و در جمع درامد ۶ ماهه ۱۹۳ میلیارد ریال فروش زده است مدت مشابه این عدد ۸۲ میلیارد ریال است.

 

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *