دفارا واقعا متحول شده است .

دفارا در فروردین۳۴۱ میلیارد ریال فروش داشته در اردیبهشت به فروش ۴۳۳ میلیارد ریالی رسیده در خرداد نیز با رشد نرخ ها به فروش ۴۵۷ میلیارد ریالی رسیده بود در تیر با تکرار فروش خوب ۵۱۰ میلیارد ریال فروش زد و در مرداد بازهم رشد فروش را دارد و ۶۱۵ میلیارد ریال فروش داشته است در شهریور رویایی بود ۷۴۳ میلیارد ریال فروش زد و یک عدد خوب را ثبت کرد و در جمع فروش ۶ماهه ۳۱۰۲ میلیارد ریال فروش زده است . عدد بسیار خوبی است در مدت مشابه این عدد در مجموع ۶ ماهه اول سال قبل ۱۱۸۰ میلیارد ریال بود و جز ان دسته سهم هایی است که میتوان گفت واقعا متحول شده است.

حپارسا بالاخره افزایش نرخ را اعلام کرد …

در خصوص آثار مالی ناشی از تحقق افزایش نرخ کرایه حمل به میزان ۲۰/۲درصد به استحضار می رساند با عنایت به پیگیری های بعمل آمده موافقت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با افزایش نرخ مذکور از ابتدای فروردین سال۱۳۹۸, طی نامه شماره۷۰۷۷۳۳/۲۸/ص مورخ ۹۸/۰۷/۰۲ از طریق شرکت راه آهن ج.ا.ا به این شرکت ابلاغ گردیده است.

فروس هم ماه های اخیر خوب بوده…

در فروردین خیلی خاص نبود و ۱۰۳ میلیارد ریال فروش زد در فروردین نرخ فروش به ۸۹,۱۹۱,۲۴۶ ریال رسیده . در اردیبهشت با فروش ۲۷۳ میلیارد ریالی مواجه بود و نرخ فروش ۹۴,۴۸۵,۸۹۱ ریال بود .
در خرداد ۲۲۳ میلیارد ریال فروش زده است و نرخ فروش ۹۸,۸۱۹,۲۷۷ ریال بود در تیر نیز با فروش ۲۱۷ میلیارد ریالی مواجه شد و نرخ فروش با رشد ۱۰۰,۹۴۷,۶۳۰ ریال شده در مرداد فروش حفظ شده و ۲۴۸ میلیارد ریال شده و نرخ فروش ۹۸,۰۷۴,۴۹۵ ریال بوده در شهریور با فروش کمی افت کرده ۲۰۸ میلیارد ریال بوده و نرخ فروش ۹۹,۳۴۳,۴۵۵ ریال بوده و در جمع۶ ماهه فروش ۱۲۷۶ میلیارد ریال است و در مدت مشابه این عدد ۸۲۳ میلیارد ریال بوده و پیشرفت خوبی داشته است

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *