سقاین

سقاین در فروردین ۹۸ به فروش ۵۶ میلیارد ریالی رسید در اردیبهشت فروش ۱۰۳ میلیارد ریال بوده در خرداد با فروش ۶۱ میلیارد ریالی مواجه است در تیر به فروش ۵۰ میلیارد ریالی و در مرداد فقط کمی بهتر ۶۰ میلیارد ریال رسیده است و شهریور ۱۳۶ میلیارد ریال فروش داشته است وجمعا ۴۶۷ میلیارد ریال فروش زده در مدت مشابه سال ۹۷ فروش ۳۷۲ میلیارد ریال بود.

خریخت

خریخت این چند وقت مورد توجه بود . سهم در فروردین ۵۰۰ میلیون تومان درامد داشت در اردیبهشت به درامد حدود ۲۴ میلیارد ریالی رسیده و خرداد ۲۷ میلیارد ریال و تیر ۲۸ میلیارد ریال در مرداد فروش در همان حوالی ۲۸ میلیارد ریال بود و در شهریور نیز دوباره ۲۸ میلیارد ریال و خیلی تحول خاصی در سهم رخ نداده است و ۱۴۵ میلیارد ریال جمع درامد ۶ ماهه سهم است در مدت مشابه این عدد ۹۱ میلیارد ریال بوده است.

غبهنوش

غبهنوش از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/۹/۶/۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظرمي رسدتغييرات قيمت سهام شرکت طي روزهاي معاملاتي اخير ناشي از عرضه و تقاضا و شرايط کلي حاکم بر بازار بورس مي باشد.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *