خکمک

خکمک در فروردین ۹۸ مبلغ ۷۱ میلیارد ریال فروش زد در اردیبهشت با فروش ۱۵۶ میلیارد ریالی بدون افزایش نرخ البته مواجه بوده در خرداد نیز با یک رشد چشم گیر در فروش ۲۵۸ میلیارد ریال فروش زد در تیر این عدد به ۲۷۶ میلیارد ریال و مرداد با افت ۱۷۳ میلیارد ریال و شهریور هم ۲۲۰ میلیارد ریال رسیده و۶ ماهه ۱۳۲۳ میلیارد ریال فروش زده است در مجموع خوب است در مدت مشابه این عدد ۶۶۰ میلیارد ریال بوده است و عدد خوبی در بین قطعه سازی هاست.

شپارس ۱۲ماهه را تمام کرد …

شپارس در شهریور با درامد نسبتا بهتر ۳۰۴ میلیارد ریالی کمی بهتر بود و نرخ فروش نیز با اندکی افت ۶۹,۸۰۹,۶۸۱ ریال است . مرداد با فروش ۲۸۳ میلیارد ریالی کمی از ماه تیر که عالی بود عقب نشینی کرد تیر با فروش ۳۵۶ میلیارد ریالی یک ماه بسیار خوب را ثبت کرده و نرخ فروش ۶۹,۲۳۲,۴۷۶ ریال بود و مواجه بود .
در خرداد با فروش ۱۹۲ میلیارد ریالی مواجه شده و نرخ فروش ۷۵,۳۹۵,۲۱۷ ریال بود .اردیبهشت با فروش ۳۷۱ میلیارد ریالی مواجه بوده است و نرخ فروش ۶۹,۸۱۰,۵۷۶ ریال بوده . فروردین با افت فروش مواجه شدو ۱۴۲ میلیارد ریال فروش زد نرخ فروش نیز ۵۹,۹۸۵,۶۹۵ ریال بود جمع فروش۱۲ ماهه ۳۴۱۰ میلیارد ریال بوده و در مدت مشابه این عدد ۱۸۹۳ میلیارد ریال بود و ۳ ماهه اخیر بد نبوده است.

غصینو

غصینو خرید خط تولید جدید برای جایگزینی با خط قبلی به مبلغ ۲۷۰ میلیارد ریال / احتراماً، به استحضار می رساند بر اساس مصوبه هیأت مدیره، این شرکت در نظر دارد نسبت به خرید خط تولید بیسکویت جدید به ارزش ۲٫۱۳۵٫۴۱۰ یورو (بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال) به منظور جایگزین نمودن با یکی از خطوط فرسوده خود اقدام نماید. بر اساس بررسی های فنی بعمل آمده (کمی وکیفی تولید) عملکرد خط جدید مشابه خط قبلی می باشد لذا با عنایت به جایگزینی، در تعداد خطوط تولید و ظرفیت تولید قبلی و بدلیل عدم تغییر در فرمول ساخت محصول، در کیفیت محصول تغییری ایجاد نمی گردد. بدیهی است خط تولید جدید پس از اقدام به خرید و ثبت در سیستم و دفاتر شرکت در صورت های مالی آتی افشا و به دارائی های ثابت افزوده خواهد شد.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *