زشریف

زشریف که تازه به بازار امده است در شهریور با کمی رشد ۱۱۳ میلیارد ریال فروش داشته و مرداد ۱۰۲ میلیارد ریال درامد داشته در تیر ۸۸ و در خرداد با فروش ۱۱۰ میلیارد ریال بوده است در اردیبهشت با فروش ۱۱۱ میلیارد ریالی جمعا به درامد ۸۶۹ میلیارد ریالی رسیده ۹ ماهه این عدد عدد بدی نیست
شرکت در توضیح آورده است شير توليدي شرکت در ۹ ماهه اول سال مالي ۳۵٫۰۴۱ تن بوده است که از اين مقدار ۲۳٫۶۱۳ تن بصورت مستقيم فروش رفته و مقدار ۱۰٫۸۷۴ تن به ارزش منصفانه بمبلغ ۲۳۶٫۴۷۴ ميليون ريال به کارخانه رابتا جهت توليد انواع محصولات لبني شامل پنير، ماست، کشک، دوغ، خامه و ساير محصولات لبني ارسال شده و مقدار ۷۷۲تن مصرف داخلي به ارزش منصفانه ۱۷٫۹۸۳ ميليون ريال بوده است.

بمپنا

بمپنا را هم کسی با درامد فعلی او کاری ندارد و قرار است!! متحول شود . این سهم در اردیبهشت ۶۵ میلیارد ریال درامد داشته و در خرداد با گرم تر شدن هوا درامد رشد کرده و به ۱۷۲ میلیارد ریال رسید در تیر با آغاز فصل تابستان این عدد به ۳۳۰ میلیارد ریال رسیده و مرداد داغ نیز ۳۲۴ میلیارد ریال درامد داشته و حالا شهریور به درامد ۲۶۶ میلیارد ریالی رسیده و جمع ۶ ماهه ۱۲۷۴ میلیارد ریال درامد شرکت بوده است مدت مشابه ۱۳۶۲ میلیارد ریال بوده است .
در خصوص افزايش درآمد مرداد ماه سال ۹۸ نسبت به پيش بيني هاي صورت گرفته قبلي عمده دلايل مربوطه به شرح زير ارايه مي گردد: ۱-پذيرش مابالتفاوت درآمد آمادگي و انرژي معوقات سال ۹۸ جمعاً به مبلغ ۱۶۰۰۰ ميليون ريال. ۲- افزايش درآمد انرژي مرداد ۹۸ جمعاً به مبلغ ۲۲۰۰۰ ميليون ريال است.

فجام

فجام در شهریور با درامد شبیه مرداد مواجه بود و ۴۱ میلیارد ریال فروش داشت مرداد با فروش شبیه تیر ۴۰ میلیارد ریال درامد داشت تیر با فروش ۴۲ میلیارد ریالی عدد خوبی داشت و ۲۲۱ میلیارد ریال جمع فروش ۶ ماهه است سهم ۶ماهه امسال نسبت به ۶ ماهه قبل کمی بهتر عمل کرد و ۱۲۹ میلیارد ریال فروش ۶ ماهه قبل بوده که محقق کرده است.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *