غشهد

غشهد و افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی … جلسه هیات مدیره شرکت شهد ایران با حضور اعضای هیات مدیره در روز سه شنبه مورخه ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ساعت ۳۰ : ۱۶ در دفتر مرکزی شرکت تشکیل و با توجه به مجاز بودن افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به موجب ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور مصوب اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ ، مقرر شد مراحل افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها صرفا از طبقه زمین مشروط به وجود معافیت مالیاتی و موافقت و تایید سازمان بورس پیگیری و اجرائی شود.

قثابت

قثابت شرکت اصلی در تاریخ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ نسبت به واگذاری بخشی از سرمایگذاری خویش در سهام شرکت فراورده های غذایی و قند تربت جام بالغ بر تعداد ۲،۰۰۰،۰۰۰ سهم به نرخ ۵،۹۰۸ ریال به خارج از گروه با سودی بالغ بر ۱۱،۴۸۹میلیون ریال پس از کسر هزینه های انتقال اقدام نموده است.در نتیجه عملیات فوق سود(زیان) تلفیقی هر سهم به میزان ۲۳ ریال تاثیر مثبت می پذیرد.

قثابت با توجه به کمبود شدید مواد اولیه تصمیم به توقف فعالیت اخذ شده بود ولی با توجه به توصیه ها و مساعدت مسئولین محترم دولتی و صلاحدیدهای اجتماعی و تدابیر اتخاذ شده برای جذب مواد اولیه امید است امکان شروع فعالیت تولیدی در بهره برداری فراهم گردد.

 شروع افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی در زیرمجموعه های صنایع شیر … غپاذر استارت زد …

جلسه هیات مدیره شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی با حضور اعضا در روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ در محل شرکت تشکیل و با توجه به مجاز بودن افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به موجب ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور مصوب اردیبهشت ۱۳۹۸، مقرر شد مراحل افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها صرفا از طبقه زمین مشروط به تایید سازمان بورس پیگیری گردد. بدیهی است که مبلغ افزایش سرمایه فوق، پس از تعیین قیمت کارشناسی توسط کارشناسان رسمی دادگستری می بایست مجدداٌ در هیات مدیره مطرح و مورد تصویب قرار گیرد. ضمناٌ با توجه به در جریان بودن پرونده خواسته ابطال سند مالکیت زمین کارخانه در شعبه ۲۴ دادگاه تجدید نظر استان (افشا شده طی شماره ۵۷۲۲۰۹ در سامانه کدال)، پیگیری موضوع مورد تاکید قرار گرفت.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *