ساربیل

ساربیل در ۹ماهه با تحقق سود ۱۰۸۶ ریالی یک عملکرد خوب را ثبت کرده است . ما هم مروری به شرکت کنیم …
در ۳ماهه سهم با ۱۹۲ میلیارد ریال فروش ،۲۲ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۲۱ میلیارد ریال سود خالص به ازای هر سهم ۸۹ ریال محقق کرده بود در ۶ ماهه فروش ۵۰۲ ، سود عملیاتی با رشدی چشم گیر ۱۲۸ میلیارد ریال و در سود خالص ۱۰۸ میلیارد ریال سود داشته است و ۴۵۳ ریال سود در ۶ ماهه محقق شد . در ۹ ماهه با فروش ۹۶۶ میلیارد ریالی و سود عملیاتی ۳۱۷ میلیارد ریالی یک پیشرفت عالی را داشته و در نهایت ۲۶۰ میلیارد ریال محقق کرده است گزارش خوبی برای۳ ماهه سوم سهم است.

پارس

پارس نرخ خوراک بدون تغییر … پیرو گزارش منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر عدم اعلام ضريب Aدر فرمول خوراک گاز سال۱۳۹۸ به استحضار می رساند ضريب A در فرمول خوراک گاز دريافتي شرکت پتروشيمي پارس ازشرکت مجتمع گاز پارس جنوبي در سال ۱۳۹۸ توسط وزير محترم نفت بدون تغيير نسبت به سال ۱۳۹۷به ميزان ۶۲درصد اعلام گرديده است.

بمپنا

بمپنا و شفاف سازی های معکوس … از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/۹/۶/۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. به استحضار ميرساند که نوسان قيمت سهام اين شرکت، طي روزهاي معاملاتي اخير صرفاً متاثر از فرآيند عرضه و تقاضا در بازار سرمايه و تحليل و تصميم سرمايه گذاران بوده است.

بتا سهم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *