سرگیجه!

شروع بازار با انتشار خبر افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی نماد وبملت و واگذاری بلوک خودرو از طرف بانک پارسیان، با امیدواری بود و بازار مثبت آغاز کرد. اما این خوشبینی بیشتر از نیم ساعت ادامه نیافت و به یکباره بازار فرو ریخت!

تقریبا در همه‌ی گروه‌های بازار نوسان‌های سنگین منفی رخ داد و فشار فروش بسیاری از سهام را به صف فروش کشاند. حتی در گروه‌هایی همچون پالایشی و فلزی که در چند روز اخیر با اقبال مواجه بودند نیز شدت عرضه‌ها موجب منفی‌های شدید و تشکیل صف فروش شد.
اگرچه در ادامه صف‌های فروش گروه پالایشی به عنوان گروه موثر بر بازار جمع‌آوری شدند با این حال شدت عرضه‌ها تا انتهای وقت معاملاتی تدوام یافت و بیش از ۴۰۰ نماد با صف فروش به کار خود پایان دادند.

شاخص_کل با ۱۰۸۹۲ واحد منفی سنگین‌ترین افت تاریخ خود را تجربه کرد و به کانال ۳۰۸ هزاز واحدی برگشت تا یکی از تلخ‌ترین روزهای بازار سرمایه رقم بخورد. شاخص_هم‌وزن نیز با ۲۹۷۱ واحد منفی به کار خود پایان داد.

ویدئوی زیر به بیان مطالب زیر پرداخته است:

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *