محتضر با صورت خندان! ؛

انتشار خبر حمایت صندوق توسعه از بازار قبل از شروع معاملات سبب شد بازار با اندکی خوشبینی و فشار فروش کمتری آغاز به کار کند. تشکیل صف خرید در نماد‌های لیدر بازار هم‌چون وبصادر و شبندر نیز تلاشی برای حمایت و کنترل شدت عرضه‌ها بود.
به این ترتیب با مثبت شدن سهام سود محور و بنیادی به تدریج شاخص کل رنگ سبز به خود گرفت. با این حال حرکت شاخص هم‌وزن خلاف جهت و منفی بود و افت قیمتی و صف‌های فروش در شرکت‌های کوچک که تعداد زیادی داشتند، سبب شد مثبت شاخص کل ناعادلانه به نظر برسد.

روند منفی شاخص هم‌وزن که معیاری برای وزن برابر همه‌ی شرکت‌ها است تا انتهای بازار ادامه یافت و اگرچه به نظر می‌رسید سفارش‌های فروش کم‌ حجم‌تر باشند با این حال با فشار فروش به کار خود پایان دادند.
شاخص_کل با رشد ۶۶۸ واحدی در آستانه کانال ۳۱۰ هزار واحدی قرار گرفت و شاخص_هم‌وزن با ۲۱۱۲ واحد منفی روزی تلخ برای سهامداران رقم زد.

در ویدئوی ذیل بیان میشود:

‼️ تغییر حال بورس، شرایط کمی تا قسمتی بهتر

♦️حمایت حقوقی های سهم های بزرگ از سهام خود

♦️بازار چشم انتظار روز یکشنبه ؛ چه در راه است؟

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *