سکرما

سکرما در ۹ماهه با تحقق سود ۵۰۲ ریالی مواجه بود . ۶ ماهه هم یک گزارش خوب را رو کرده و با تحقق سود ۴۰۷ ریالی مواجه بود . در ۹ ماهه فروش ۱۲۵۳ میلیارد ریال ، سود عملیاتی ۲۳۳ میلیارد ریال و سود خالص ۴۹۷ میلیارد ریال . در گزارش ۶ ماهه فروش شرکت ۷۸۳ میلیارد ریال و سود عملیاتی ۱۳۶ میلیارد ریالی و در نهایت سود خالص ۴۰۳ میلیارد ریالی را داشته که در ۶ ماهه ۲۸۰ میلیارد ریال سود غیرعملیاتی و سرمایه گذاری ها بوده است سهم در۳ ماهه با فروش ۳۷۷ میلیارد ریالی در سود هر سهم موفق به تحقق سود ۱۰۶ ریالی معادل ۱۰۵ میلیارد ریال شده بود .
نکته مهم در گزارش سکرما تحقق مناسب سود عملیاتی بوده است . که اتفاق خوبی برای این سهم است به نظر ۶۰۰ ریال سود حداقل سود سهم است .

وساخت

وساخت به استحضار می رساند تعداد ۱۸٫۶۵۴٫۱۹۲ سهم از سهام مسدود شده بانک اقتصاد نوین متعلق به این شرکت بابت تسهیلات اخذ شده شرکت توسعه شهری فراز از زیر مجموعه شرکت گروه استراتوس پارس وثیقه گردیده بود، از سوی بانک ایران زمین به فروش رسیده است. همچنین این شرکت به منظور ایجاد تامین نقدینگی جهت بازپرداخت بدهیهای بانکی اقدام به فروش ۵۰۰٫۰۰۰ سهم شرکت تامین مسکن جوانان و ۱٫۰۰۴٫۲۳۹ سهم شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان نموده است. با توجه به اطلاعات موجود به شرح جدول زیر آثار ناشی از سهام های یاد شده سبب ایجاد سود به مبلغ ۱۰۷٫۲۹۸ میلیون ریال با تاثیر مبلغ ۹۸ ریال (مثبت) بر روی هر سهم شرکت شده است . مراتب برای اطلاع سهامداران محترم به استحضار می رسد.

غمینو

خبرخوب برای غمینو بهره برداری از خط تولید تافی و ابنبات مغزداد … با توجه به موقعیت جغرافیایی شرکت و پتانسیل صادرات خط مذکور بیشتر جهت توسعه بازار صادراتی برتامه ریزی شده است که سالانه در صورت تکمیل سفارش حدودا ۷۰۰ میلیارد ریال در آمد سالانه فروش شرکت را متاثر خواهد نمود شایان ذکر است دستیابی به این مبلغ به تدریج و شناسایی محصول در بازار میسر خواهد بود پیش بینی میشود در ۵ ماهه پایانی سال حدود ۱۵۰ میلیارد ریال درآمد فروش سال ۱۳۹۸ را افزایش دهد .

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *