سشمال

سشمال در ۹ ماهه به سود ۲۹۲ ریالی رسیده و عدد خوبی است . سهم در ۹ ماهه ۱۲۲۶ میلیارد ریال ، ۲۶۱ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۳۱۳ میلیارد ریال سود خالص داشته است که بخشی از ان غیرعملیاتی است . سهم در ۶ ماهه به فروش ۶۸۹ میلیارد ریالی و سود عملیاتی ۸۱ میلیارد ریالی و در مجموع با درامد های متفرقه به سود خالص ۱۳۹ میلیارد ریالی و سود هر سهم ۱۳۰ ریالی رسیده است . سهم ۳ماهه ۶۷ میلیارد ریال سود خالص داشته و ۶۲ ریال به ازای هر سهم سود شناسایی کرده بود . گزارش ۳ ماهه سوم از نظر عملیاتی گزارش بسیار خوبی بوده است . ۶ ماهه سود عملیاتی ۸۱ میلیارد ریال بوده ۹ ماهه ۲۶۱ میلیاردریال شده است.

وغدیر

وغدیر در راستای اجرای مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشاء اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس مبنی بر افشاء اطلاعات با اهمیت و پیرو آگهی مزایده منتشره با شماره پیگیری ۵۷۳۶۲۴ مورخ ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ در سامانه کدال در خصوص فروش ۳ پلاک ثبتی ۹۷۲-۹۷۳-۸۸۴فرعی از اصلی ۳۴۶۷ مربوط به ملک اداری ( عرصه و اعیان ) دفتر مرکزی و پروانه ساختمان آن در ۲۱ طبقه ( تجاری – اداری ) واقع در خیابان میرداماد تهران به استحضار می رساند مزایده فوق فاقد هر گونه متقاضی بوده است .

زمگسا

زمگسا در گزارش ۶ ماهه با تحقق سود ۳۳۹ ریالی نسبتا متعادل بود سهم در ۳ ماهه ۱۶۴ ریال محقق کرده بود . سهم در ۳ماهه ۲۹۳ میلیارد ریال فروش داشت و سود عملیاتی ۴۹ میلیارد ریال و سود خالص نیز ۴۹ میلیارد ریال بود و در ۳ ماهه ۱۶۴ ریال محقق کرده بود در ۶ ماهه فروش به ۷۷۰ میلیارد ریال رسیده و سود عملیاتی ۱۱۶ و سود خالص ۱۰۱ میلیارد ریال بوده و ۳ ماهه دوم شبیه ۳ ماهه اول پیش رفته است.

بتا سهم

 

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *