غبشهر گزارش خوبی زده است

غبشهر در ۹ ماهه به سود۴۳۳ ریالی رسیده است و عدد بهتر شده سهمی که ۶ ماهه ۱۴۸ ریال سود داشت . در ۹ ماهه سهم با فروش ۲۱۷۹۱ میلیارد ریالی و سود عملیاتی ۲۱۸۷ میلیارد ریالی به سود خالص ۱۲۹۹ میلیارد ریالی رسیده است و پیشرفت خوبی را داشته است . عملکرد خوبی را ثبت کرده سهم در ۶ ماهه با فروش ۱۲۸۳۵ میلیارد ریالی و سود عملیاتی ۸۹۲ میلیارد ریالی به ۴۴۵ میلیارد ریال سود رسیده بود . و در ۳ ماهه اول سال مالی با ۵۸۷۴ میلیارد ریال فروش به سود عملیاتی ۴۴۴ میلیارد ریالی رسیده و در نهایت با ۳۱۰ میلیارد ریال سود خالص به ازای هر سهم ۱۰۳ ریال محقق کرده بود . اولین دوره ۳ ماه ای است که گزارش خوبی را در حوزه سود عملیاتی دارد . در ۶ ماهه کلا ۸۹۲ میلیارد ریال و در ۳ ماهه سوم ۱۲۹۵ میلیارد ریال سود عملیاتی داشته است .

دپارس

دپارس که در ۶ ماهه با سرمایه جدید ۱۹۱۲ ریال محقق کرده است.

دپارس در ۶ ماهه ۱۹۱۲ ریال محقق کرده است سهم در گزارش ۳ماهه با سرمایه جدید ۴۳۰ ریال محقق کرده بود . در ۳ ماهه دپارس با فروش ۷۵۷ میلیارد ریالی و سود عملیاتی ۳۲۳ میلیارد ریالی به سود خالص ۲۲۵ میلیارد ریالی رسیده بود در ۶ ماه با فروش ۱۵۹۶ میلیارد ریالی و سود عملیاتی ۷۷۱ میلیارد ریالی کمی از ۳ ماهه اول بهتر بود . درامد ۴۷۰ میلیارد ریالی سود سرمایه گذاری ها را نیز دارد .

ددام

ددام در ۶ ماهه به تحقق سود ۲۲۵ ریالی رسیده است . سهم در ۶ ماهه ۵۷۶ میلیارد ریال فروش و ۲۷۱ میلیارد ریال سود عملیاتی داشته است . در ۳ماهه ۳۲ ریال سود محقق کرده بود فروش ۲۰۳ میلیارد ریال و سود عملیاتی ۶۳ و در سود خالص حدود ۳۰ میلیارد ریال سود محقق کرده بود . در ۶ ماهه سود خالص ۲۰۷ میلیارد ریال بوده و به نظر پیشرفت خوبی را در ۳ ماهه دوم دارد.

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *