غفارس

غفارس در ۶ماهه ۱۹۵ و ۳ ماهه با تحقق سود ۱۰۶ریالی خیلی تحول خاصی در سود نداشت . در ۳ماهه با فروش ۱۱۷۳ میلیارد ریالی ، سود عملیاتی ۴۲ میلیاردریالی و سود خالص ۲۶ میلیارد ریالی مواجه شده است.در ۶ ماهه ۲۳۸۲ میلیارد ریال ، سود عملیاتی ۸۶ و سود خالص ۴۷ میلیارد ریالی را داشته . سهم ۶۰ میلیارد ریال سود عملیاتی در ۳ماهه سوم و ۴۲ میلیارد ریال در ۳ ماهه چهارم سال ۹۷ داشته است در ۳ماهه اول ۹۸ هم ۴۲ و ۳ ماهه دوم ۴۴ میلیارد ریال سود عملیاتی داشته .به نظر بهترین حالت در نهایت ۵۰۰ ریال سود داشته باشد.

غپاذر

غپاذر در ۶ ماهه با سود ۲۳۵ ریالی عملکرد خوبی داشت . سهم ۳ماهه ۷۹ ریال سود محقق کرده بود سهم با فروش ۹۵۷ و سود عملیاتی ۲۹ و سود خالص ۱۵ میلیارد ریالی در ۳ ماهه مواجه بود در ۶ ماهه فروش ۲۲۳۶ سود عملیاتی با رشد خوب ۸۴ و سود خالص ۴۷ میلیارد ریال بوده و ۳ ماهه دوم بهتری داشته است .

غگلستا

غگلستا در ۶ ماهه ۱۰۶ ریال محقق کرده است و جالب است که ۳ ماهه با تحقق سود ۱۰۶ریالی مواجه بود . با هم مروری به به سهم داشته باشیم سهم در ۳ماهه با فروش ۴۱۰ میلیارد ریالی ، سود عملیاتی ۱۶ میلیاردریالی و سود خالص زیر ۱۰ میلیارد ریالی مواجه شده بود در ۶ ماهه فروش ۹۲۰ میلیارد ریال ،سود عملیاتی ۲۱ و سود خالص حوالی ۱۲ میلیارد ریال است ! گزارش خوبی نیست.

بتاسهم

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *