ختراک

ختراک در ۶ ماهه با سرمایه قدیم به ۸۷۴ ریال سود رسیده است و با افزایش سرمایه ۳۳۰ ریال محقق کرده است . که نسبت به ۶ ماهه سال قبل بسیار رشد خوبی را داشته است . در۳ ماهه با سرمایه قدیم به سود ۱۳۱ ریالی رسیده بود . ۳ماهه در ختراک سهم ۷۹۴ میلیارد ریال فروش و ۲۲میلیارد ریال سود عملیاتی داشت و زیر ۱ میلیارد تومان سود خالص دارد .ختراک در ۶ ماهه ۱۹۵۲ میلیارد ریال فروش ، سود عملیاتی ۱۷۹ میلیارد ریال و سود خالص ۱۸۶ میلیارد است .در ۶ ماهه ۱۸۱,۶۱۶ میلیون ریال سود تسعیر ارز داشته است.

فلوله

فلوله در ۶ ماهه هم خیلی موفق نبوده و ۴ریال سود محقق کرده است . ۸۳۳ میلیارد ریال فروش ، ۹۲ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۲۰۰ میلیون تومان سود دارد !! با این که ۸۲ میلیارد ریال سود غیرعملیاتی دارد هزینه های مالی بنده خدا را یکی کرده !!
در۳ ماهه سهم با ۳۹۳ میلیارد ریال فروش به زیان عملیاتی رسیده و ۱۰ میلیارد ریال زیان عملیاتی داشته که ۲۹ ریال زیان به ازای هر سهم محقق کرده بود.

سکرما

سکرما در مهر با فروش ۱۷۳ میلیارد ریالی مواجه شده است . شهریور با فروش ۱۵۹ میلیارد ریالی مواجه بود و این مدت فروش خوبی داشته ولی نرخ کمی کاهشی بوده . مرداد شبیه تیر بود و در این ماه ۱۵۴ میلیارد ریال درامد داشته در تیر با فروش ۱۵۶ میلیارد ریالی مواجه بود . سهم۱۰ ماهه ۱۴۲۷ میلیارد ریال فروش زده است این عدد در مدت مشابه ۱۰۶۲ میلیارد ریال بود.

بتاسهم

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *