تردید؛

پس از اخبار خوبی که دیروز منتشر شد انتظار می‌رفت بازار روزی خوب را سپری کند اما از همان دقایق اولیه‌ی بازار سفارش‌های خرید چندان امیدوار کننده نبود. اگرچه شروع بازار با حدود ۷۰۰ واحد رشد شاخص کل همراه بود با این حال در آستانه‌ی مقاومت تکنیکالی شاخص کل به زودی روند بازار تغییر کرد و عرضه‌ها افزایش یافت.
عرضه‌ی صف خرید نماد خودرو و خپارس که مورد توجه بازار بودند نیز مزیدی بر افزایش فشار فروش شد تا بازار با نوسان‌های منفی بیشتری مواجه شود.
با این حال نکته مثبت بازار امروز این بود که معاملات متعادل دنبال می‌شد و برای عرضه‌ها اگرچه در قیمت‌های پایین خریدار وجود داشت و دقایق پایانی بازار با برابری قدرت خریدار و فروشنده سپری شد.

در نهایت شاخص کل با افت ۲۵۰۷ واحدی به کانال ۳۰۵ هزار واحد برگشت. #شاخص_هم‌وزن نیز ۱۱۶۹ واحد منفی را تجربه کرد تا بازار با رنگ قرمز به استقبال تعطیلات آخر هفته برود.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *