زشریف

زشریف نسبت به مقطع مشابه ۶ ماهه قبل بهتر شده و در حالی که ۱۲۸ ریال در سال قبل در۶ ماهه محقق کرده بود امسال به ۲۹۲ ریال رسید ولی از نظر عملیاتی از ۳ ماهه اول کمتر است .

در ۳ ماهه با فروش سهم با ۸۰۳ میلیارد ریال فروش ، سود عملیاتی ۹۶ میلیارد ریالی و سود خالص ۱۱۴ میلیارد ریالی که البته در این مقطع یک درامد ۴۲ میلیارد ریالی غیرعملیاتی هم داشت . سهم در ۶ماهه با فروش ۹۸۶ میلیارد ریالی و سود عملیاتی ۱۴۳ میلیارد ریالی را داشته و ۱۵۲ میلیارد ریال را محقق کرده است . از نظر عملیاتی در ۳ ماهه دوم کمی ضعیف تر است .

خکار

خکار در ۶ماهه بهتر بوده و ۱۰۴ ریال سود محقق کرده است سهم ۳ماهه ۳۰ ریال محقق کرده بود در ۳ماهه شرکت با فروش ۱۲۱ میلیارد ریالی ، سود عملیاتی ۲۵ و سود خالص ۱۵ میلیارد ریالی مواجه بود و در ۶ ماهه فروش بهتر شدو ۲۷۴ میلیارد ریال و سود عملیاتی ۷۳ میلیارد ریالی و سود خالص ۵۲ میلیارد ریالی بهتر بوده است . گزارش ۳ ماهه دوم خوبی را دارد .

خزر

خزر در ۶ ماهه ۲۹ ریال سود داشت . در ۳ ماهه به اندک سود عملیاتی در مقایسه با دوره مشایه رسید در ۳ماهه سهم با ۱۰۳ میلیارد ریال درامد و سود عملیاتی ۴۳۶ میلیون تومانی و سود خالص ۱۶۷ میلیون تومانی مواجه بوده در ۶ماهه وضعیت عملیاتی خیلی بهتر شده و ۱۸ میلیارد ریال سود عملیاتی داشته و در نهایت سود خالص ۱۴ میلیارد ریال شده . گزارش عملیاتی سهم رو به بهبود است ولی از سود های عجیب و بالا خبری نیست.

بتا سهم

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *