فولاد

عملکرد فولاد در مهر شبیه شهریور بوده و عملکرد خوبی است فولاد در مهربا درامد ۳۴۰۸۳ میلیارد ریالی مواجه بود و کمی از شهریور کمتر شد . نرخ فروش ورق گرم با کمی افت ۴۹,۰۷۹ و ورق سرد ۵۸,۱۷۲ ریال است در شهریور با فروش ۳۶۴۴۷ میلیارد ریالی مواجه بود . نرخ فروش ورق گرم ۵۰,۷۸۱ ریال است ورق سرد نیز ۵۹,۵۹۰ ریال است .
در مرداد با فروش ۳۲۷۱۰ میلیارد ریالی مواجه بوده نرخ فروش ورق گرم ۵۲,۳۷۹ ریال است ورق سرد نیز ۵۹,۷۵۰ ریال است . در تیر با فروش ۳۵۲۳۲ میلیارد ریالی فقط کمی از خرداد کمتر است . نرخ فروش ورق گرم ۵۴,۵۶۶ ریال است ورق سرد نیز ۵۷,۲۱۹ ریال است .

اتفاق خوبی برای فولاد رخ داده رشد مقداری فروش و اتفاق نه خیلی خوب افت نرخ است . جمع فروش ۷ ماهه ۲۳۴۴۲۱ میلیارد ریال است . میانگین فروش ماهانه ۶ ماهه گذشته ۳۳۳۸۹ میلیارد ریال بوده و نرخ میانگین ورق گرم ۵۰,۲۰۳ و ورق سرد ۵۵,۲۵۴ ریال است .

شغدیر

شغدیر فروش داخلي شرکت از طريق بورس کالا قيمت گذاري و عرضه مي گردد که نرخ فروش در مهرماه کاهش داشته است. فروش صادراتي شرکت از طريق عرضه ارز حاصل از صادرات در سامانه نيما صورت مي گيردکه نرخ ارز نيز در اين ماه کاهشي بوده است.

شغدیر در مهر هم خوب بوده تا شرایط برای سهم جالب باشد . شهریور و مرداد هم خوب بوده …

سهم در خرداد فروش ۶۳۰ میلیارد ریال بوده و خیلی رشد نداشته در تیر دوباره کمی افت کرد و ۵۶۹ میلیارد ریال فروش داشت در مرداد فروش به عدد ۷۳۷ میلیارد ریالی رسیده و نرخ فروش ۹۰,۵۳۶,۵۳۴ ریال بوده در شهریور با فروش ۸۹۰ میلیارد ریالی مواجه شده و نرخ فروش ۸۷,۹۰۰,۸۶۹ ریال است در مهر این عدد با فروش بیش از ۵ هزار تن از موجودی به مبلغ ۹۲۶ میلیلرد ریالی رسید و نرخ فروش نیز با افت ۸۰,۹۴۰,۶۲۲ ریال بود فروش ۴۸۲۷ میلیارد ریال جمع فروش ۷ ماهه بوده است . میانگین فروش ماهه قبل ۶۵۰ میلیارد ریال بوده و نرخ ۸۱,۶۸۷,۹۵۸ ریال است . گزارش خوبی است برای سهم

ارفع

ارفع گزارش ۶ ماهه خوبی نزد ماهانه خوبی هم نزد… در مهر با فروش کمتر ۱۳۸۵ میلیارد ریالی مواجه شد و خوب نبود . صادرات نداشته ۴۰ هزار تن داخلی فروخته با نرخ ۳۴,۲۵۱,۷۹۸ ریال . در شهریور با فروش کمی کمتر از ماه های قبل مواجه بود و ۱۶۳۶ میلیارد ریال فروش زد نرخ فروش در داخل ۳۲,۸۷۴,۹۷۱ و در صادرات ۴۱,۷۹۷,۲۰۴ ریال بوده است.

مرداد با فروش بهتر ۲۹۱۵ میلیارد ریالی مواجه بود و نرخ فروش ۳۵,۳۰۷,۳۷۱ ریال است . نرخ صادراتی نیز ۴۳,۹۲۲,۵۳۷ ریال است .
تیر کمی کمتر فروخته و فروش ۲۴۳۸ میلیارد ریالی را داشته است و نرخ فروش داخلی ۳۴,۹۴۳,۶۵۰و صادراتی ۴۵,۴۱۹,۸۵۹ ریال است که ۱۵ هزار تن صادر کرده بود .
جمع فروش۷ ماهه ۱۵۸۵۴ میلیارد ریال شده است میانگین ۶ ماهه گذشه ۲۴۱۱ و نرخ ۳۷,۰۰۵,۳۵۹ ریال است و گزارش خوبی ندارد.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *