دفارا مهر خوبی هم داشت … .

با هم مروری به این سهم داشته باشیم
دفارا در فروردین۳۴۱ میلیارد ریال فروش داشته در اردیبهشت به فروش ۴۳۳ میلیارد ریالی رسیده بود در خرداد نیز با رشد نرخ ها به فروش ۴۵۷ میلیارد ریالی رسید
در تیر با تکرار فروش خوب ۵۱۰ میلیارد ریال فروش زد و در مرداد بازهم رشد فروش را دارد و ۶۱۵ میلیارد ریال فروش داشت . در شهریور خوب بود ۷۴۳ میلیارد ریال فروش زد و مهر هم بالای ۷۰۰ بود و ۷۱۲ میلیارد ریال فروش زده و در جمع فروش ۷ ماهه ۳۸۱۴ میلیارد ریال فروش زده است . عدد بسیار خوبی است .میانگین فروش ۵۱۷ میلیارد ریال بوده و عدد خوبی ر مهر داشته است.

بموتو

بموتو ماه اول سال مالی خود را با فروش ۲۰۴ میلیارد ریالی اغاز کرد .نرخ الکتروموتور صنعتی ۱۴,۶۸۷,۲۱۰ ریال بوده و باید به سهم زمان داد برای ماه های پیش رو … در توضیح اورده است ۱-الکتروموتورهاي ضد انفجار به دليل حساسيت زياد پروسه هاي توليدي و ماشينکاري و با توجه به روند بازنگري مستمر در اين ماه توليد نداشته است. شايان ذکر است اين محصول به توليد انبوه نرسيده و در حال اضافه شدن به محصولات مي باشد توليد انبوه اين محصول نياز به خريد ماشين آلات و تجهيزات توليدي دارد. ۲-گروه ساير شامل فروش قطعات مواد خام ، نيمه ساخته و ضايعات است ۳- نرخ فروش محصولات در گروه هاي فوق به دليل تنوع محصولات ، متفاوت بوده لذا با تغيير ترکيب فروش در اين گروه ها نرخ فروش گروه نيز تغيير مي کند. (شرکت افزايش يا کاهش نرخ فروش نداشته است). ۴- توليد و فروش محصولات کولري فصلي است.

توریل را با هم نگاه میکنیم …

توریل در تیر با فروش ۴۰۸ میلیارد ریالی مواجه بود در مرداد به درامد کمی کمتر ولی قابل قبول ۳۸۸ میلیارد ریالی رسید و شهریور هم ۳۷۷ میلیارد ریال درامد داشت در مهر این عدد ۴۵۳ میلیارد ریال درامد داشته و جمعا ۲۹۶۴ میلیارد ریال درامد داشته است میانگین فروش ۶ماهه قبل ۴۱۸ میلیارد ریال است و مهر خوبی داشته است.

بتا سهم

 

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *