مسیر سبز!

بازار در آخرین روز از هفته‌ی نیمه تعطیل روزی سبز را سپری کرد؛ در ادامه‌ی معاملات خوب روز دوشنبه، بازار امروز نیز پر تقاضا آغاز به کار کرد.
امروز نیز توجه معامله‌گران بیشتر به سمت سهام شرکت‌های کوچک بود و شرکت‌های بزرگ مورد استقبال کمتری قرار گرفتند و نسبتا متعادل معامله شدند.
روند صعودی بازار که در ابتدای وقت معاملاتی با جهش آغاز شده بود اگرچه با سرعتی کمتر اما تا پایان بازار تداوم یافت.

نکته قابل توجه خرابی مجدد هسته معاملاتی در دقایق آغازین بازار بود که سبب اختلال در انجام معاملات شد و مسئولان را مجبور کرد تا معاملات نماد تازه عرضه شده‌ی #کویر را به زمانی پس از اتمام وقت معاملاتی بازار موکول کنند.

به هر ترتیب #شاخص_کل با ۳۶۹۴ واحد رشد در آستانه‌ی کانال ۳۱۰ هزار واحدی قرار گرفت و #شاخص_هم‌وزن با رشد درصدی بیشتری با ۲۶۱۴ واحد مثبت روزی شیرین برای سهامداران رقم زد تا برای دومین روز متوالی سهام شرکت‌های کوچک مسئولیت رشد و سبزی بازار را عهده‌دار باشند.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *