رتکو

رتکو قرار است متحول شود ولی محلش انگار معلوم نیست !!!! در سال قبل میانگین ۶۶ میلیارد ریال را داشت در فروردین این عدد ۶۲ میلیارد ریال شده بود در اردیبهشت نیز ۶۲ میلیارد ریال در خرداد۶۳ میلیارد ریال و در تیر نیز ۶۳ میلیارد ریال درامد داشته در مرداد دوباره ۶۳ میلیارد ریال و شهریور با تکرار ۶۳ میلیارد ریال رسیده در مهر با کاهش ۵۸ میلیارد ریال درامد داشته و جمع۷ ماهه شرکت ۳۸۶ میلیارد ریال شده است .

شنفت

شنفت در مهر با فروش بهتر ۱۸۵۹ میلیارد ریالی مواجه بود و نرخ فروش جالب است که رشد کرده و به ۶۹,۱۴۲ ریال رسیده شهریور افت کرد و ۱۷۵۳ میلیارد ریال درامد رسیده بود و نرخ فروش ۶۳,۲۶۱ ریال بود درشهریو هم نرخ افت کرده و هم مقدار .
در مرداد در مقایسه با ماه قبل خوب بود و ۲۱۲۳ میلیارد ریال فروش زد نرخ فروش ۶۴,۵۳۶ ریال بود . تیر کمی افت داشت و ۱۷۲۵ میلیارد ریال بود با نرخ ۸۷,۸۰۱ریال فروخته بود … واقعا نرخ بالایی بود و دیگر به نظر به دست نمی اید …
در مجموع۷ ماهه ۱۲۴۰۳ میلیارد ریال فروش زده است و میانگین ۶ماهه گذشته ۱۷۵۶ و میانگین نرخ ۶۷,۲۳۱ ریال است.

غشهداب

غشهداب در تیر هم با افت ۱۲۴ میلیارد ریال بوده ولی در مرداد عدد خوب بوده و به ۲۳۷ میلیارد ریال رسید.شهریور ۲۹۱ میلیارد ریال بوده و عدد خوبی بود در مهر به فروش کمتر ۱۸۳ میلیارد ریالی رسیده و نرخ دوباره با افت ۱۰۷,۰۱۹,۱۷۸ ریال شده . در شهریور نرخ فروش با افت ۱۳۱,۱۷۵,۳۶۲ ریال شده بود . در مرداد نرخ فروش ۱۲۷,۴۱۵,۷۳۰ ریال و نرخ فروش رب در تیر۱۷۴,۸۵۹,۶۹۴ ریال بوده است . در جمع فروش۷ ماهه ۱۵۵۸ میلیارد ریال فروش داشته . میانگین فروش ۲۲۹ میلیارد ریال است .

بتا سهم

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *