کرماشا

کرماشا را با هم مروری میکنیم : سال را با فروش ۸۴۲ میلیارد ریالی آغاز کرد نرخ اوره داخلی ۱۶,۰۸۰,۰۰۶ ریال درج شده و نرخ صادراتی ۱۷,۵۴۹,۶۳۳ ریال که ۳۰ هزار تن صادر شده بود .
در اردیبهشت با فروش بسیار خوب ۱۷۸۰ میلیارد ریالی مواجه شده است ۶۷هزار تن با نرخ ۲۰,۵۲۹,۱۹۶ ریال صادر کرده است و نرخ داخلی ۱۶,۰۷۹,۹۹۲ ریال بود
در خرداد با فروش ۱۲۰۱ میلیارد ریالی مواجه شده و نزدیک ۳۰ هزار تن با نرخ ۲۴,۰۰۶,۰۵۴ فروخته است .

در تیر با فروش نه خیلی قوی ۳۶۲ میلیارد ریالی بیش از ۱۰ هزار تن صادر کرده که ۲۴,۹۲۷,۰۴۲ نرخ صادرات بوده است.
در مرداد فروش با رشد به ۱۳۱۴ میلیارد ریال رسیده و نزدیک به ۳۶ هزار تن با نرخ ۲۴,۶۷۴,۰۵۹ ریال صادر کرده است در شهریور ۸۰۶ میلیارد ریال فروش داشته و نرخ فروش ۲۳,۴۸۹,۸۹۸ ریال و در مهر به فروش ۱۰۴۹ میلیارد ریالی رسیده و ۱۹ هزار تن به نرخ ۲۱,۲۰۵,۹۹۰ ریال صادر کرده است
۷ ماهه ۷۲۰۶ میلیارد ریال فروش زده است. میانگین فروش ماهانه سهم ۱۰۲۶ میلیارد ریال است و در سطح میانگین بوده است.

شپاکسا

شپاکسا در مهر افت کرده افتی که انتظارش را نداشتیم … در مهر ۶۰۳ میلیارد ریال فروش زده است و نرخ فروش نیز با افت ۵۳,۲۷۶,۱۷۱ ریال است در شهریور با فروش کمتر از مرداد ۱۱۰۰ میلیارد ریال فروش داشت و نرخ فروش ۶۷,۰۳۷,۰۳۲ ریال بود . مرداد با فروش ۱۲۱۶ میلیارد ریالی مواجه شده بود . نرخ فروش ۷۱,۱۱۶,۰۸۲ ریال بود . تیربا فروش ۱۰۶۷ میلیارد ریالی بد نبود ولی ۳ ماه اخیر کاهشی بوده و جمع فروش ۱۰ ماهه ۷۷۹۰ میلیارد ریال شده متوسط فروش ۹ ماهه گذشته حدود ۸۰۰ میلیارد ریال بوده و حالا زیر این عدد است .

لوتوس

لوتوس یکی از سهم های خاص و مورد توجه گروه است فروش سهم در خرداد ۴۲۷ میلیارد ریال بوده و در تیر با کمی افت ۳۸۶ میلیارد ریال بود. در مرداد ۳۸۳ میلیارد ریال و در شهریور دوباره با رشد ۵۰۷ میلیارد ریال شده بود که مهر باردیگر با افت ۴۰۶ میلیارد ریال شده و در کل جمع فروش ۹ماهه ۳۵۲۹ میلیارد ریال شده است کل سال قبل شرکت ۳۰۷۳ میلیارد ریال بوده است.

بتا سهم

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *