شپارس

شپارس سال مالی جدید را در اولین ماه خود با فروش ۲۴۸ میلیارد ریالی آغاز کرد که خیلی عدد بالایی نیست نرخ فروش نیز با رشد نسبت به شهریور ۷۴,۷۹۱,۳۸۳ ریال بوده است. در شهریور با درامد نسبتا خوب ۳۰۴ میلیارد ریالی مواجه بود و نرخ فروش ۶۹,۸۰۹,۶۸۱ ریال است . مرداد با فروش ۲۸۳ میلیارد ریالی کمی از ماه تیر که عالی بود عقب نشینی کرد تیر با فروش ۳۵۶ میلیارد ریالی یک ماه بسیار خوب را ثبت کرده و نرخ فروش ۶۹,۲۳۲,۴۷۶ ریال بود.

سشرق

سشرق و شناسایی سود از محل فروش سهام پیرو مصوبه هیات مدیره شرکت سیمان شرق(سهامی عام) در سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ تعداد ۹۲۳۰۷۹۵سهم از سهام شرکت بین المللی ساروج بوشهر ( سهامی عام) از طریق تابلو فرا بورس و به صورت تدریجی طی سال مالی مزبور عرضه نموده است. تاثیر درآمد حاصل از آن به ازای هر سهم ۱۱٫۷ و در مجموع مبلغ ۳۱۱۴۵ میلون ریال می باشد.

خوساز

خوساز در مهر کمی افت کرد و ۱۶۰ میلیارد ریال فروش داشت در شهریور با ۱۷۵ میلیارد ریال فروش مواجه بوده و بهتر است . مرداد افت فروش داشته و ۷۲ میلیارد ریال فروش زده بود و البته تیر با فروش بهتر ۱۸۱ میلیارد ریالی مواجه بود حالا ۷ ماهه ۱۳۵۲ میلیارد ریال فروش داشته که میانگین فروش ۶ماهه گذشته ۱۹۸ میلیارد ریال بوده است.

بتا سهم

 

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *